Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 februari - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 februari

Goede morgen allemaal,
Het oorspronkelijke rondje moeten we zondag maar niet doen.
Te link, zeker met een groep(je) fietsers.
Een alternatief (plan B ) heb ik zo niet voor handen.
Ik stel voor om het rondje uit te stellen.
met vriendelijke groet,
René
Beste allen,

Ik meld mij bij deze ook Af. vind het niet prettig om met sneeuw te fietsen. Ben vorig jaar al keer gevallen met alle gevolgen van dien en dat was nog wel op mijn stadsfiets, dat ik nu iets voorzichtiger ben geworden.

Ineke wel alvast bedankt voor de gastvrijheid. En hoop zeker volgende keer erbij te zijn.

Een alternatief plan, langlaufen (?), hm maar daar ligt er weer te weinig voor.

Groet sylv
HansvanderVeeke schreef:Beste mensen,

Ik zie komende zondag af van een rondje of iets anders. Saskia kan niet in ik heb het erg druk. Met de nakende krokus/ski vakantie heb ik nog wat anders te doen.
In maart hoop ik dat de sneeuw het loodje heft gelegd en dat we weer op de fiets kunnen stappen.

Als het niet doorgaat, dan is het misschien handig om even contact op te nemen met Martin E. van Doornik, om te voorkomen dat hij (wer) voor niks komt. Dat zou heel jammer voor hem zijn op de, voor hem en zijn vrouw, gedenkwaardige dag.
Als de fietstocht gewoon doorgaat, dan kom ik wél bij 't Peerd van Ome Loeks. Mijn vrouw heeft geen bezwaar. Maar het blijft riskant met al het ijs onder de sneeuw....
Ik sluit me bij René de Lange uit Eelde aan!
Jammer, maar ook ik vind het beter om de route van zondag af te zeggen. Te riskant.
Lijkt me een wijs besluit om het een maand te verplaatsen. Dus een datum in maart af te spreken. Sneeuw zal ons dan zeker niet meer dwars zitten.
goed weekend en tot ziens,
emmy
[quote="Martin E. van Doornik
Maar het blijft riskant met al het ijs onder de sneeuw....[/quote]
Daar kan ik sinds gisteren persoonlijk over meespreken. Goed te berijden 'stroef'sneeuw en vlak voor het goedgeveegd fietspad langs de grote weg was er geen houden meer aan. Een behoorlijke uitglijer over spekglad ijs, gecamoufleerd door zacht sneeuw. Het kwam hard aan, maar gelukkig had ik het valbreken uit de jeugdjudoclub(tijd Anton Geesink) niet verleerd. Het ging nog goed, een beetje pijnlijke knie en heup. :?
emmy schreef: Lijkt me een wijs besluit om het een maand te verplaatsen. Dus een datum in maart af te spreken.
Maar a.u.b. niet op 21 maart, want dan ga ik naar Retie!
Het voorstel wordt om het Rondje Groningen vast op de tweede zondag in de maand te doen. Voor maart zou dit betekenen dat het (weer) de 14e wordt.
zondag 14 feb geen rondje, zie de eerste posting
m-gineering schreef:zondag 14 feb geen rondje, zie de eerste posting
Heb ik voor noppes op het peerd zitten te blauwbekken. :evil:
Dit snap ik niet: er is uitgebreid en ruim van tevoren geschreven (ook door jou) hoe slecht de condities waren, en dat het wel eens niet door zou kunnen gaan. Dan kijk je toch even?
Wim
Wim schreef:Dit snap ik niet: er is uitgebreid en ruim van tevoren geschreven (ook door jou) hoe slecht de condities waren, en dat het wel eens niet door zou kunnen gaan. Dan kijk je toch even?
Wim
Sorry Wim, het was een grapje als reactie bedoeld op het berichtje van Marten, die 14 feb nogeens expliciet als niet de 1e 2e zondag van de maand aangaf. Het was ironisch bedoeld. :oops: