Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinkstertocht 2010 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pinkstertocht 2010

Hee Suus, het is nog ver maar waarschijnlijk gaan we mee. Maar dat is nog niet helemaal zeker. Is er ook een gps-track beschikbaar?
Beste mensen,

de tocht is iets gewijzigd, maar niet minder mooi! En als toegift geeft Jacco een cursus website bouwen op vrijdagavond.

graag horen we van te voren zoveel mogelijk wie er mee gaat, want de campings zijn overvol in het pinksterweekend dus men wil graag weten met hoeveel wij (ongeveer) komen.

o ja, Blanche: geen gps track, ik ben nog van de ouderwetse kaarten ;-)

tot pinksteren!
Suzanne
Misschien ga ik ook mee.

mario
Afbeelding


Waar gaan we fietsen? Klik eens op de route.
jimvdberg schreef:op de route.
Mooie route, ik ben benieuwd wat de uiteindelijke wordt, ook al kan ik zelf niet mee.
Groetjes,
Leon
Ha Leon, bedankt voor de lokale info, heel belangrijk. En ja, een mooie route wordt het! De route die nu staat ingetekend dient nog maar ter indicatie, wacht maar eens af als de definitieve route wordt bekend gemaakt (waar nu heel hard aan wordt gewerkt), dat wordt echt smullen.
Grappig, jullie fietsen een groot deel van mijn Woon Werk route, vanaf krimpen aan de lek richting vlakbij het eind punt :D
MarcoL schreef:Grappig, jullie fietsen een groot deel van mijn Woon Werk route, vanaf krimpen aan de lek richting vlakbij het eind punt :D
Je hebt dan ook vast een paar goeie geheimtips voor de route, van de locals moet je het hebben.
foutje
Blanche, er komt ook een GPS-track beschikbaar. Maar heb nog even geduld, er wordt de komende weken nog aan gewerkt. Zodra de route rond is staat het onmiddellijk hier op de site.
jimvdberg schreef:
MarcoL schreef:Grappig, jullie fietsen een groot deel van mijn Woon Werk route, vanaf krimpen aan de lek richting vlakbij het eind punt :D
Je hebt dan ook vast een paar goeie geheimtips voor de route, van de locals moet je het hebben.
Op het stukje van 7 km loopt de route over de rustigste route. En eerlijk gezegd is het hoogte punt de 2 lama's in het weiland tussen krimpen aan de lek en krimpen aan de ijssel...
De informatie is iets gewijzigd, zie beginpagina.

De routes zijn klaar, maar moeten nog in een website-versie worden omgezet... en deze kunnen ook voor gps worden gebruikt! Dit volgt zo snel mogelijk.

Vanwege de reserveringen op de campings en de drukte tijdens het Pinksterweekend hoor ik graag wie er mee gaat.
Ben met de koninginnetocht voor de eerste keer met de wereldfietser op stap geweest. Is mij bijzonder goed bevallen.

Daarom ga ik graag mee met de pinkstertocht, hopelijk ook weer met een grote groep gezellige mensen.

John
Ik wil me graag aanmelden voor deze tocht. Maar ik kan pas vanaf vrijdagavond.
Yvonne
Leuk al die aanmeldingen!

Voor wie dat nog niet gedaan heeft: als je een mailtje naar mij stuurt, dan krijg je binnenkort een worddocument met de route info. Wie hier een mooie gps route van kan maken dan gaarna deze op de website zetten zodat meer mensen daarvan gebruik kunnen maken.

tot volgend weekend, duimen voor mooier en vooral warmer weer! 8)
Alvast heel veel plezier met het fietsen door mijn voormalige achtertuin.

Ik gun jullie het weer wat ik nu hier heb (Rostov a/d). Zon en net niet te warm.

Sjirk
Hoi Suzanne,

Ik schuif graag weer aan bij een WF-tocht. Heb er de afgelopen maanden heel wat moeten missen.
Ontvang graag worddocument met route info.

Groet,
Fred
fredkok schreef:Hoi Suzanne,

Ik schuif graag weer aan bij een WF-tocht. Heb er de afgelopen maanden heel wat moeten missen.
Ontvang graag worddocument met route info.

Groet,
Fred
We too! We kijken uit naar je Word-document Suus. Je hebt onze email
Alhoewel onze deelname nog wel hangt op het vinden van een kattenoppas.
Goed dat het alweer beter met je gaat Fred. Zijn er meer mensen die pas zaterdagochtend richting de tocht vertrekken? Wij denken aan een alternatieve tocht vanuit regio Nijmegen (LF3?) bijvoorbeeld naar de camping in Weert zodat we iets minder treinuren op zaterdagochtend hoeven te maken.
Jullie kunnen eventueel wel je matje wel in 's-Hertogenbosch uitrollen in de nacht van vrijdag op zaterdag; dan is het nog 75 km naar Weert (GPS-route leverbaar). Alleen word je dan tijdig wakker: wij moeten zaterdag om 8.15 met bepakte fiets de andere kant op. Verder: be my guest.
Das erg lief aangeboden Arno, thanxs!! Alleen rijden we dan hetzelfde stuk twee keer. :wink: We gaan ofwel voor 'zwartrijden' (tijdens de spits de fietsen mee) ofwel rijden we zaterdag van Nijmegen richting Weert over LF3 lijkt me erg mooi. Nu nog de kattenoppas regelen 8)