Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Alite Monarch Chair - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Alite Monarch Chair

dvdc15 schreef:Qua prijs en gewicht is het stoeltje het zelfde als de Helinox chair one.
Fietsenmakers, tentenmakers en mensen met overgewicht zullen het graag horen dat jij iets dat bijna 42% zwaarder is bestempeld als even zwaar (600 gram tegen 850 gram).

Renaat
Ach als je alles gaat relativeren komen we nergens..

Als je één cracker meer eet bij je ontbijt en 3 slokjes meer melk drinkt, heb je die 250 gram er alweer eruit.

Maar oké, hij is inderdaad 250 gram zwaarder.
Бlanche schreef:Afgelopen weekend tijdens het WF weekend op de Alite Monarch Chair van Yvon J. mogen zitten - heerlijk! Maar wij hebben wel onze twijfels over de stevigheid. We hebben allebij een gezond BMI maar of dit stoeltje dat ook vind?

Wie heeft de stoel al wat langer in bezit? En is hij nog heel?
Wij hebben het stoeltje afgelopen jaar bijna iedere dag gebruikt. Afgezien van een stukje elastiek wat z'n beste tijd heeft gehad is er niets mis met het stoeltje. Verrassend degelijk dus.
Bedankt allemaal! Douwe's verjaardagscadeau is besteld en ik heb mezelf ook maar getrakteerd! 8)
@Blanche, woeha! wat voor kleur?? Yvon
Rood natuurlijk! 8)
@Blanche, o ja, zodat je met wildkamperen binnen moet gaan zitten :lol: :P
snowfreakyvon schreef:@Blanche, o ja, zodat je met wildkamperen binnen moet gaan zitten :lol: :P
Ah dacht je dat ik daar niet over nagedacht had. Bij wildkamperen zet je je tentje pas in de schemering op. Nou en als het schemert dan valt rood niet meer op. :wink: :P
Blanche schreef: Ah dacht je dat ik daar niet over nagedacht had. Bij wildkamperen zet je je tentje pas in de schemering op. Nou en als het schemert dan valt rood niet meer op. :wink: :P
Anders wil Line vast met je ruilen Blanche, ze is gek op rood maar onze stoeltjes zijn zwart.