Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 15 t/m 17 januari 2010. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 15 t/m 17 januari 2010.

Laatste nieuws: Op 14 december jl. zijn Wim en Marjan in het huwelijk getreden. Geheel in wereldfietsstijl werd deze heugelijke dag, in alle stilte en bij zes graden onder nul, 's nachts voortgezet in een lichtgewicht feesttentje op de paalcamping aan de Kruiskade te Hazerswoude.
Tijdens de Wintertrektocht nemen we de gelegenheid op het prille stel een toost uit te brengen en hen te overladen met onze gelukwensen.
Felicitaties voor het verse echtpaar! Ik kan er helaas niet bij zijn. Een maandje rust en ik kan weer gaan fietsen.
Wim en Marjan,

Ook van mij heel erg vreselijk hartelijk gefeliciteerd. :D

Met de Sinterklaastocht had Marjan mij al een klein tipje van deze feestsluier opgelicht.

Ik heb mijn kiezen op elkaar gehouden Marjan :!:

Hoop dat jullie een lang en gelukkig fietsleven zullen hebben. En ook daarna kun je nog samen verder met rollators, scootmobielen en wat er nog meer is.
Als het maar wielen heeft :lol:

En nu helaas een wat minder bericht, ik zal er met de wintertocht waarschijnlijk niet bij zijn, mijn luchtwegproblemen zijn nog steeds niet echt over.
Ik heb geen zin in dezelfde problemen zoals met de Sinterklaastocht.

Sorry, gaat niet anders.

Wim en Marjan, ik neem er eentje ( of twee) op jullie geluk :P

Groeten en een heel goed 2010 voor iedereen.

Jans
Hartelijk dank voor de felicitaties !! :D :D
http://www.mijnalbum.nl/Album=OSNVVOOL een paar foto's van ons kleine huwelijksreisje.
Ondanks de kou, het was geweldig.
Jans Kinds schreef:Wim en Marjan,

Ook van mij heel erg vreselijk hartelijk gefeliciteerd. :D

Met de Sinterklaastocht had Marjan mij al een klein tipje van deze feestsluier opgelicht.

Ik heb mijn kiezen op elkaar gehouden Marjan :!:

Hoop dat jullie een lang en gelukkig fietsleven zullen hebben. En ook daarna kun je nog samen verder met rollators, scootmobielen en wat er nog meer is.
Als het maar wielen heeft :lol:

En nu helaas een wat minder bericht, ik zal er met de wintertocht waarschijnlijk niet bij zijn, mijn luchtwegproblemen zijn nog steeds niet echt over.
Ik heb geen zin in dezelfde problemen zoals met de Sinterklaastocht.

Sorry, gaat niet anders.

Wim en Marjan, ik neem er eentje ( of twee) op jullie geluk :P

Groeten en een heel goed 2010 voor iedereen.

Jans
Bedankt Jans! Voor jou ook een goed 2010!

Enne.. jammer dat je er met de wintertocht niet bij bent.
Beterscahp met je gezondheid en als je gezondheid het toelaat.. probeer er bij te zijn, ik fiets ook niet snel...fietsen we gewoon bij de langzamen :wink:
Marjan schreef:Beterscahp met je gezondheid en als je gezondheid het toelaat.. probeer er bij te zijn, ik fiets ook niet snel...fietsen we gewoon bij de langzamen :wink:
Ik hoop dat er nog wat verbetering komt, maar dat laat ik aan het laatste moment over.

Ben nu bezig met 2e antibioticum kuur, dus ff afwachten.

Het zou mij zeer spijten dat ik de wintertocht niet mee zou kunnen doen, dus ik doe mijn best.

Liefs voor jullie allemaal :oops:

Jans
Kijk nog even op de algemene informatie op de eerste bladzijde. Ik heb er wat aanvullingen opgezet m.b.t. de bereikbaarheid en de gezamenlijke boerenkoolmaaltijd, die van belang kunnen zijn. Wil je vegetarisch eten, neem dan je eigen vleesvervangers mee. Met name voor degene die geen of weinig winterervaring heeft, kijk eens op de site over kamperen in de winter. Wanneer je je goed voorbereid hebt kan het weer geen spelbreker zijn.
De aanmeldingen lopen goed; al 16 Wereldfietsers. En dat terwijl de ervaring leert dat er altijd een aantal last-minute deelnemers zijn.
Door Amsterdam heb ik een leuke- en niet te lange tocht in gedachten. Op zaterdag neem ik jullie graag mee over spannende paadjes door de Hollandse polders. Zondag vraag ik Wim voorop te rijden, want wie denkt dat de Bollenstreek en de Haarlemmermeer saai zijn, heeft het helemaal mis.
Wim en Marjan: Gefeliciteerd!

Hebben ben jullie elkaar tijdens de rondjes A'dam ontmoet?
Wat leuk!
Wat een verrassing!!!!. Helaas kunen we niet met de wintertrektocht mee, want dan zijn we ws in Laos. Veel succes Nel.
Ik was voor de kerst nog wezen fietsen naar Zürich, had in het Schwarzwald gekampeerd bij minstens min 15 :oops:.
Die ochtend was er verse sneeuw, erg leuk, maar zo gevaarlijk met de auto's om me heen dat ik vlug terug het Rijndal ingegaan ben.
Afbeelding

Hier was het alweer een stuk warmer, min 3.
Afbeelding

Koert, ik ben van de partij! Boerenkool combineert trouwens uitstekend met pompoen, qua smaak en qua kleur.
Ik wil graag meekoken!
In een culinair experiment heb ik wel trek.
Neem jij wel de extra ingrediënten mee die je nodig hebt?
Ja, ik zal ook mijn niet kampeermes meenemen en een dikke snijplank.
Wim en Marjan, Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Heel veel gezondheid en geluk samen :wink:

Douwe en ik zijn net een dag terug van een fantastische offroad trip in Marokko en moeten nog even wennen aan de temperatuur voordat ze zeker weten of ze wel echt meewillen met de wintertrektocht.
:lol: Wat krijgen we nu Blanche? Jullie trekken maar een extra berenvel aan, dan mogen jullie voor deze keer met je sokken aan naar bed. :lol:
Koert Schouten schreef::lol: Wat krijgen we nu Blanche? Jullie trekken maar een extra berenvel aan, dan mogen jullie voor deze keer met je sokken aan naar bed. :lol:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :lol: :lol: :lol: :lol:
Nog even warmfietsen voor de trektocht? Dat kan vanavond 6 januari om 19.00 uur Berlagebrug Amsterdam. De tocht gaat gewoon door wanneer er geen sneeuw meer valt. De polderwegen zijn goed te befietsen. We doen het rustig aan en nemen wat extra tijd voor warme chocolademelk onderweg. Denk aan je verlichting, opvallende kleding en helm.
Helaas, helaas, ik heb medisch negatief reisadvies voor een winterse fiets/kampeertocht.

Mijn luchtwegproblemen zijn niet 100% over, nog steeds af en toe benauwd, vooral bij koude omstandigheden. Afgelopen week wat gefietst en dit ging gewoon niet lekker.

Balen :!: Eindelijk een echte wintertocht en dan moet ik afhaken.

Allemaal veel plezier en wees voorzichtig.

Groet

Jans
Jans,
Is de taak van kwartiermeester niets voor je? Met je busje voor ons uitrijden om ons uit de wind te houden en de boerenkool maken terwijl wij ontdooien? (Geintje.)
Beterschap en tot de voorjaarstrektocht?
Koert.
veel plezier op de wintertocht brrrrrrrrr hier vanuit de 35 graden in Tat Lo, Laos groetjes van Anita Nel Roel Harm Gaele Rene p.s Marian en Wim nog van harte en aan de rest van de wereldfietsers de beste wensen nog en niet tediep in de nieuwjaars borrelglaasjes kijken groet ..
rene 57 schreef:veel plezier op de wintertocht brrrrrrrrr hier vanuit de 35 graden in Tat Lo, Laos groetjes van Anita Nel Roel Harm Gaele Rene p.s Marian en Wim nog van harte en aan de rest van de wereldfietsers de beste wensen nog en niet tediep in de nieuwjaars borrelglaasjes kijken groet ..

Hoi Rene,

Hoe smaakt Beerlao bij 35 graden boven nul?