Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietscomputer: draad- of draadloos? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

fietscomputer: draad- of draadloos?

De kabel van mijn tellertje is van de vakantie doorgesleten :D hoe krijg ik 't voor elkaar. Heb de fiets net tweedehands gekocht en is 12 jaar oud, weet niet hoe oud die teller is. In Montenegro een contactblokje ertussen gezet, ziet er zeer grappig uit.
Ik heb ook een draadloos computertje van Cateye (Micro wireless) op m'n stuur zitten maar dat ding stoort eigenlijk om de havenklap. Reed in Noorwegen met gemak met 170 km/h de berg op. :shock:

Daarnaast heb ik m'n twijfels over het aangeven van de juiste snelheden. Heb de wielomtrek al een paar keer opnieuw ingesteld maar blijf de waardes twijfelachtig vinden.
Ik heb zo 'n draadloos Cateye Micro Wireless op mijn ER er bij gekregen toen ik mijn fiets kocht. Ik zou volgens dat ding op 2 weken al 1500 km gereden hebben met een maximum snelheid van 85 km/uur. :lol: :lol: :lol:
Toevallig lagen er in de Lidl fietscomputers met draad en die gebruik ik nu nog met volle tevredenheid en accuraatheid. :lol: