Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos travelmaster 2.6 wel of niet NU aanschaffen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Santos travelmaster 2.6 wel of niet NU aanschaffen?

Beste wereldfietsers,

Omdat het toch regende vanmiddag (ja wat doe je dan?) zijn wij vol zelfkastijding naar de Santos dealer gegaan in Maastricht. Als twee communiecantjes stonden wij ons te vergapen aan de fiets pracht en praal (Santos, Iddworkx etc.)

De kogel is door de kerk. Wij gaan voor de Santos TM Special LX/XT/H33! Donderdag worden we opgemeten. De dealer gaf zijn woord dat we de fietsen binnen twee/drie weken in ontvangst kunnen nemen.

Geen rohloff naaf dus, vonden wij toch wel erg duur worden (sorry voor het excuus :oops: )! Nog een excuus: daar wij nog studerende kinderen hebben blijft ons fietsgebied voorlopig (West)-Europa ! Maarja zeg nooit NOOIT!

Wij zijn echter hardstikke blij en verheugen ons er erg op. Velen op dit forum zullen dit gevoel wel herkennen.

Wij danken u allen voor het advies en uw medeleven voor onze topic. Namens mijn vrouw moet ik vooral de leden bedanken die haar het voorrecht hebben gegeven van de eerste Rohloff naaf :lol: !

Dank!

John & Monique
John & Monique, heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst! ;)

Jullie zullen er geen spijt van krijgen!
Gefeliciteerd met jullie aankoop!

Enne, ook zonder Rohloff kun je buiten het westen van Europa prima fietsen, hoor. Gebeurt al jaren.

Al vond ik de tandem ook een goed idee.


take care
Wilde ik nog de tip geven om (voor een paar tientjes) een vaste vork in de Giants te schroeven, hebben ze al fietsen gekocht. Nou ja, hoe dan ook: je zult er veel plezier van beleven. En geloof het of niet: het ís mogelijk om zonder Rohloff te fietsen, wij doen het al héél lang ...... :D
Vorige week donderdag onze santossen opgehaald. Hebben nu al zo'n 150 km erop gefiets, en we moeten zeggen................wat een verschil met onze oude giants!! :lol:
We zijn er superblij mee.
Kunnen niet wachten om onze tocht naar Praag ermee te gaan maken.

Allemaal nog bedankt voor jullie reacties.

Voor iedereen die binnenkort op vakantie gaat, heel veel fietsplezier. Wij gaan dat in ieder geval zeer zeker beleven op onze santossen!

Monique :D

www.moniqueenjohn.waarbenjij.nu
Feli hoor...en nu maar rossen met die Santossen. :wink:
Danke 55-er................dat gaan we zeer zeker doen :D