Vooruit, ik accepteer je uitleg......Eric Schuijt schreef:24-delig; gewoon heel veel bekkens en een stuk of 6 toms. Met blues is niets mis, maar ik heb dat zo veel gespeeld dat ik er een beetje 'blue' van wordt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vooruit, ik accepteer je uitleg......Eric Schuijt schreef:24-delig; gewoon heel veel bekkens en een stuk of 6 toms. Met blues is niets mis, maar ik heb dat zo veel gespeeld dat ik er een beetje 'blue' van wordt
Blij dat het nu anders is geregeld. Vorige keer (in mei), toen ik niet het hele weekend kon alleen zondagochtend, was ik erg teleurgesteldjimvdberg schreef:In de afgelopen jaren was de ALV altijd op zondag en na afloop zakte het weekend al rond 12 uur eigenlijk als een pudding in elkaar want iedereen ging meteen zijn eigen weg. jim
fiets(puzzel)tocht
Jans,Jans Kinds schreef:Vorig jaar moest ik verstek laten gaan, mijn oudste zoon wilde persé dat weekend trouwen........![]()
Dit jaar wil mijn jongste zoon trouwen.........![]()
Gelukkig een maand later![]()
Dus,.......ik kom naar het nazomerweekend.
Tot dan,
Groet
Jans
Bert,bert sitters schreef:
Ga jij nog wat leuke danspasjes demonsteren op de drummaten van Eric?
Weet je wel zeker dat jij in de band zit Eric? Is het niet gewoon een andere Eric want wanneer jij in de band zou zitten hadden er toch zeker grote schalen met negerzoenen moeten klaarstaan.Eric Schuijt schreef:...En op onze rider van mijn band (Airbag Mustard) staat dat wij een grote glazen schaal willen met alleen gele M&M's. Gaat dat lukken?
Spannend ..... Het wordt een echt te gek weekend met vele fietsverhalen van "die goeie ouwe tijd".bert sitters schreef:Ik maak er een prijsvraag van. De uitslag doe ik uit de doeken tijdens het kampvuur op de Harskamperdennen.jimvdberg schreef:Bert, je maakt mij wel nieuwsgierig. Kan je een tipje van de sluier oplichten, of moeten we daarvoor wachten tot je op het weekend dit verhaal uit de doeken doet ?
Suzanne mijn complimenten!jimvdberg schreef:
ontwerp van Suzanne Vonk
bert sitters schreef:Suzanne mijn complimenten!jimvdberg schreef:
ontwerp van Suzanne Vonk
Komen van dit fraaie en vooral ook duidelijke ontwerp ook stickers, flyers en posters? Mogelijk ook petjes, shirtjes, broekjes, zadeldekjes etc.![]()
![]()
Gaan we onder begeleiding van de dreumdeunen van Eric ook ballonnen oplaten met vijftien jaar wereldfietser en kijken welke ballon het verste terecht komt?![]()
![]()
![]()