Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Promomateriaal bij aankoop fiets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Promomateriaal bij aankoop fiets

student87 schreef: Ik heb het nu verschillende keren geprobeerd, maar volgens mij krijgt niet iedereen die "persoonlijke-gegevens-pagina". :? Anyway, de laatste pagina eindigt met "klaar! versturen...", dat maakt het wellicht iets duidelijker.
Ik neem aan dat er alleen om persoonlijke gegevens gevraagd worden als je op de eerste pagina van de enquete "Ja, ik wil best vaker meehelpen!" aan laat staan. Ik heb de radio-button bij "Nee, liever niet" aangeklikt voor ik de vragenlijst invulde, en vroeg mij ook al af waar Leon het over had.

Carl
Carl Buijs schreef: Ik neem aan dat er alleen om persoonlijke gegevens gevraagd worden als je op de eerste pagina van de enquete "Ja, ik wil best vaker meehelpen!" aan laat staan. Ik heb de radio-button bij "Nee, liever niet" aangeklikt voor ik de vragenlijst invulde, en vroeg mij ook al af waar Leon het over had.
Klopt ja; ik heb het nog eens over gedaan want ik had dat ook niet gezien op de eerste pagina. Zo wie zo belachelijk dat ze dat zelf al met "ja, ik wil" voor je invullen, dit los van de knulligheid van de vragen natuurlijk :wink:
Michael W schreef: (...) ... dit los van de knulligheid van de vragen natuurlijk :wink:
't Ja, het niveau van de hedendaagse student is ook niet meer wat het is geweest :oops: :cry: :wink:

:lol: