Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwsbrief - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nieuwsbrief

Het bestuur heeft recentelijk een nieuwsbrief verstuurd. Wat vond je ervan?

Super, ga zo door!
44%
19
Prima maar ik zou het anders doen (graag aangeven hoe via een antwoord op dit bericht)
2%
1
Niet nodig: ik was al op de hoogte van alle activiteiten
26%
11
Niet nodig: ik heb geen belangstelling voor acticiteiten van de Wereldfietser
Geen stemmen
0
Niet nodig: ik houd niet van spam
Geen stemmen
0
Ik heb geen nieuwsbrief ontvangen
28%
12

Frank schreef:Gelieve niet als email met html opmaak, dan kan ik problemen krijgen met de weergave. PDF is prima (en ook een standaard, in tegenstelling tot html-email) Frank
Als je problemen hebt met een email in html dan is je emailwereld toch wel klein...
Ik heb wel wat ervaring met mailingen. Er zijn zeker ook veel mensen die last hebben met pdf omdat ze die niet openen, niet weten wat een pdf is, bang zijn dat het een virus is, omdat ze een te oude pdf-reader hebben, het te klein in beeld krijgen en dan niet weten hoe het groter kan etc. etc. En dat geldt niet alleen voor laaggeschoolden.
Ja het is niet gauw goed voor de lezer. Mij lijkt dat als er 120 van de 1800 mails terugkwamen dat dat een heel goede score is. Over een jaar is het al heel anders, want in een jaar veranderen zo'n 20% van alle adressen en reken er maar niet op dat iedereen dat spontaan doorgeeft.
Ik ben het helemaal eens met Jarno.
Leon
Leon schreef:Als je problemen hebt met een email in html dan is je emailwereld toch wel klein...
HTML: opmaakmethode om een leesbaar mailtje in een kakefonische puinhoop te veranderen

:twisted:

(geen nieuwsbrief gezien trouwens)
Misschien is het verstandig om rekening te houden met mensen die op reis zijn :D - Deze mensen zitten niet op een html bom te wachten in hun mail-box.

Zelf gebruik ik ook graag een webmail applicatie om overal mijn mail te kunnen lezen ... ik ben dan dus ook niet blij met 0.5 MB mail.

Een link is prima, pdf-bijlage zou ik me voor kunnen stellen ... bij html haak ik af.

Wat betreft de inhoud prima, kort en bondig.

Wouter Hagedoorn

@ mensen die het niet ontvangen hebben: Kan het zijn dat het mail adres van het forum een ander is dan het adres bij opgegeven inschrijving als WF-lid ? Deze laatste is voor de mailing gebruikt.
Sander Onderstal schreef:Beste Wereldfietsers,

Onlangs hebben we een nieuwsbrief gestuurd aan alle leden van wie we een e-mail-adres hebben.

Het kan zijn dat je geen nieuwsbrief hebt ontvangen omdat (1) je geen lid bent van de Wereldfietser, (2) je hebt aangegeven geen nieuwsbrief te willen ontvangen, of (3) we geen of een oud e-mail-adres van je hebben.

De nieuwsbrief is overigens beschikbaar via deze (permanente) link:
http://www.wereldfietser.nl/images/nieuwsbrief.pdf.
Hoi bestuur,

Nee ik heb geen nieuwsbrief maar wel lid. Graag voortaan naar:
lindeboom.vg@planet.nl

bedankt foutje
Rob
Hallo Leon,
Leon schreef:
Frank schreef:Gelieve niet als email met html opmaak, dan kan ik problemen krijgen met de weergave. PDF is prima (en ook een standaard, in tegenstelling tot html-email) Frank
Als je problemen hebt met een email in html dan is je emailwereld toch wel klein...
Ik ben me er niet van bewust, 99% van de email die ik thuis en op mijn werk krijg is platte tekst, zonder html frutsels, evt. met bijlage.
Leon schreef: Ik heb wel wat ervaring met mailingen. Er zijn zeker ook veel mensen die last hebben met pdf omdat ze die niet openen, niet weten wat een pdf is, bang zijn dat het een virus is, omdat ze een te oude pdf-reader hebben, het te klein in beeld krijgen en dan niet weten hoe het groter kan etc. etc. En dat geldt niet alleen voor laaggeschoolden.
Leon
Hoeveel procent zou dat zijn? Anyway, dat zou dan weer voor gewone tekst zonder opmaak pleiten, dan heeft niemand problemen.

Frank
Hoi,
Als html niet kan, pdf niet ideaal en platte tekst wel erg karig is, dan is er een nog wel een oplossing: een mail met een link naar een nieuwsbrief op een webpagina.
Waarmee min of meer duidelijk wordt dat er een behoefte is aan informatie ontdaan van alle ballast, want dat is wat een nieuwsbrief ook is, waarvoor hulde overigens.
Leon
alime schreef:Hoi bestuur,

Nee ik heb geen nieuwsbrief maar wel lid. Graag voortaan naar:
lindeboom.vg@planet.nl

bedankt foutje
Rob
Beste Rob en anderen,

Leden die geen nieuwsbrief hebben ontvangen, kunnen een e-mail sturen naar post@wereldfietser.nl . Naast je e-mail-adres graag je volledige naam en woonplaats aangeven, dan kunnen we je terugvinden in onze administratie.

Sander