Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietshandvatten - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietshandvatten

Ik heb zelf een vlinderstuur van Koga met leer erom. Ik vind het zelf comfortabel fietsen, maar moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit een stuur gehad heb met foam eromheen dus ik kan niet vergelijken.

Alleen in de regen of als je erg zweet, dan kan het stuur wel een beetje glad aanvoelen waardoor ik dan liever fietshandschoenen aantrek.

Leer blijft goed, maar ik spuit het wel regelmatig in met waterafstotende spray (van diezelfde die je ook voor lederen schoenen kan gebruiken). Inmiddels helaas wel wat 'schaafplekken' op het leer vanwege meerdere keren vallen met de fiets :cry:
Pedalero schreef:
Leon schreef:
Wim Tjan schreef:...
...
Dan doe je toch gewoon twee stuurlintjes over elkaar?
Die vraag dateerde uit 2009, misschien is het probleem inmiddels wel opgelost...

Groeten,

Carl
Quotes
>Dan doe je toch gewoon twee stuurlintjes over elkaar?
>>Die vraag dateerde uit 2009, misschien is het probleem inmiddels wel opgelost...
Sterker, het probleem is er nooit geweest. Het is alleen ontstaan doordat de antwoorder de erna volgende zin er af had geknipt voordat hij hem begrijpend had gelezen. Het idee heb ik vroeger ooit wel eens geprobeerd, maar leidde in mijn onkunde tot een spaghetti van loslatend stuurlint. Ik ben beslist niet bereid dat opnieuw te proberen. :shock: 8)
Leon

Flauw die phppb-regel van max 3 citaten