Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gebruikerservaringen Stevens Randonneur gevraagd - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Gebruikerservaringen Stevens Randonneur gevraagd

Ik kteeg gisteren te horen in een winkel dat van de goedkopere shimano naafdynamo's de assen iedere keer stuk gaan. Met de DH3N80 en 72 waren nooit klachten geweest.

Op de Duitse site compenents.de koop je al een son deluxe voor 159 euro.
zwart 169.

Mario
ja
Ik vind het ook een mooie fiets heb ook gekeken naar de luxe.

1500 euro, maar XT afgemonteerd met magura HS 33. IK weeg 95 kilo en vraag mij wel af als je nu ook nog bagage meeneemt of het achter wiel het wel houdt.

Wat is jullie ervaring
Lee schreef:Hi jlisrael,

Mooie reizen!
Dank je.
Lee schreef: Als ik het goed gezien heb, stond er op het model van 2009 ook al een naafdynamo op. Wat is je ervaring daarmee? Remt dit veel af? Zou je moest je een nieuwe fiets kopen er terug een nemen met een naafdynamo?
Heel kort: Uitstekend, nee, ja.

Iets langer:
Ik heb zelf een klein dingentje inelkaar gefutseld (ik ben student elektrotechniek) zodat ik mijn telefoon/camera kon opladen tijdens het fietsen. Ging top. Remt niet merkbaar af. Het verschil zie je wanneer je het wiel rond draait los van de grond met het licht aan en het licht uit. Fietsend merk ik niks. Ideaal in combinatie met de verlichting op de Stevens (zeker nu het nieuwe model wel een standlicht voor heeft, die van mij heeft dat niet) en om apparaten mee op te laden.
Hello,

Na zowat een jaar zoeken en prijzen vergelijken heb ik afgelopen weekend eindelijk de knoop doorgehakt en me een nieuwe fiets aangeschaft. Heb altijd gedacht dat het een Stevens Randonneur of trek X600 zou worden, maar heb tijdens de solden een Giant Ligero RS1 (model 2011) voor een zacht prijsje kunnen kopen:
https://picasaweb.google.com/1139428395 ... 9869460962
https://picasaweb.google.com/1139428395 ... 6200295170

Afgemonteerd met LX/Deore en toch slechts de helft (670€) van de prijs van de X600 van trek.. ik kon hem niet laten staan :-)

Wat vinden jullie ervan?

Groeten,

Lee
Mooie fiets en doet zijn naam eer aan....