Leuk, iemand die het anders doet! Dat het maar een goed maatje mag worden. Wat doet het kontje aan de bovenbuis?
Trouwens, hier meer plaatjes.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is volgens mij een kenmerk dat alle modellen hebben. Op de foto in onderstaande link zie je een optie om het zadel bij te stellen.urje schreef:Leuk, iemand die het anders doet! Dat het maar een goed maatje mag worden. Wat doet het kontje aan de bovenbuis?
Dag Leo,leoprodeo schreef:Mooie Cinelli, blij met zo een Italiaanse schoonheid hier te zien.
Rapporteer eens over je ervaringen hiermee.
Groet Leo
Wim schreef:Wil je ons uitdagen?
bedanktTravelmaster schreef:Blijkbaar is dat zaadje al geplant, maar er hoeft geen gevaar te zijn als dat apparaat gewoon in goede staat is. Prima toch? Veel plezier ermee en dromen van een "echte"! Wat dat dan ook moge zijn !headlight schreef: gelieve dus geen klachten over levensgevaar op reis.
Niet zo verdedigen! Ik rij zelf als student zijnde op een racefietsje van grofweg 40 jaar oud met een zwabberende bagagedrager. Je hoeft niet meteen te beginnen bij een Santos of Avaghon. Zolang je met het ding komt waar je wilt komen is het een goede vakantiefiets.headlight schreef:nee absoluut niet, maar tot ik over 4 jaar een "echte" vakantie fiets aanschaf (welke meteen ook voor mijn australie reis word) doe ik het ... hoop nog lang hier actief te zijn, en cursussen te volgen.Wim schreef:Wil je ons uitdagen?