Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Kiel - Laboe (Duitsland) - Marine EhrenmalMartin E. van Doornik schreef:Hier een nieuwe raadselfoto, pas afgelopen donderdagochtend om 8.17 uur genomen, maar waar ? www.mijnalbum.nl/Album=CQOEHV4N
Ook heel goed gevonden! Ik vaar namelijk vier keer per jaar langs, soms ging mijn fiets mee aan boord van Stena Line van Kiel naar Göteborg v.v. De foto is vanaf het schip Stena Scandinavica genomen.Michael W schreef:Kiel - Laboe (Duitsland) - Marine EhrenmalMartin E. van Doornik schreef:Hier een nieuwe raadselfoto, pas afgelopen donderdagochtend om 8.17 uur genomen, maar waar ? www.mijnalbum.nl/Album=CQOEHV4N
YES! Dat is knap Sjirk. Je bent er vast vaker geweest.SjirkM schreef:De hoge venen, bruggetje over de Helle?Leon schreef:Ik heb er ook een. Een hint komt later.
Ben benieuwd. Zijn ja/nee-vragen toegestaan in dit draadje?
Leon
Sjirk
mwah, ik ga maar eens een staatslot kopen, blijkbaar ben ik in een geluksbui. Hoewel .... ik ben daar wel vaker geweest toen er nog geen bruggetje was. 1 keer met langlaufen, dan is waden wel erg onhandig.Leon schreef:Je bent er vast vaker geweest.
Het bruggetje is dus nieuw. Voorheen moest je hier vaak door de Helle waden, op zich een leuk avontuur en min of meer onvermijdelijk omdat er over een breedte van 14 km geen andere manier was om van Baraque Michel over te steken naar de kant van Ternell.
Nog een poging: een speelhuisje van de kleine prinses Wilhelmina op het Loo in Apeldoorn misschien?Michael W schreef:Helemaal fout, zelfs niet een beetje in de buurt !!!Martin E. van Doornik schreef:Op de Efteling? Daar ben ik in 1959 nog geweest.Michael W schreef:Even een heel gemakkelijke :wink:
Waar staat dit leuke huisje ?
De Helgelandsbrua over de Leirfjorden bij mooi weerSjirkM schreef:Het is niet altijd mooi weer....
Waar is dit?