Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb geen idee. Voor zover ik weet is de vlag op de staart van de heli die van Zuid-Ossetië. Wit, rood, geel met een wapen in het centrum. Een omstreden gebied en wanneer je daar hebt rondgereisd is dat heel bijzonder.keesswart schreef:Bij welk dorp is dit?
[img]invliegservicevoorligfietsonderdelen[/img]
Als die oude eierklutser uit Zuid-Ossetië komt, heeft hij nu een ver en veilig onderkomen voor bejaarde land- en luchtvehikels gevonden ten westen van het voormalige IJzeren Gordijn; tot vermaak van de vele fietsers die hier langs rijden over een beschreven route naar een grote stad die ten oosten van dat IJzeren Gordijn lag.Rachel schreef:Ik heb geen idee. Voor zover ik weet is de vlag op de staart van de heli die van Zuid-Ossetië. Wit, rood, geel met een wapen in het centrum. Een omstreden gebied en wanneer je daar hebt rondgereisd is dat heel bijzonder.
Een beschreven route naar een grote stad achter het voormalig IJzeren Gordijn. Dat klinkt bijna als een terugverlangen. Het zal wel de route zijn die je het meest aan het hart ligt en kortgeleden nog nafietste. Maar dan nog zegt mij dit niets.keesswart schreef: Als die oude eierklutser uit Zuid-Ossetië komt, heeft hij nu een ver en veilig onderkomen voor bejaarde land- en luchtvehikels gevonden ten westen van het voormalige IJzeren Gordijn; tot vermaak van de vele fietsers die hier langs rijden over een beschreven route naar een grote stad die ten oosten van dat IJzeren Gordijn lag.
Het IJzeren Gordijn kan maar beter op de schroothoop blijven liggen; maar Praag zonder massatoerisme, hypercommercie en McDonalds is wel iets om stiekem naar terug te verlangen.Rachel schreef:Een beschreven route naar een grote stad achter het voormalig IJzeren Gordijn. Dat klinkt bijna als een terugverlangen. Het zal wel de route zijn die je het meest aan het hart ligt en kortgeleden nog nafietste.
Goed gedaan!Rachel schreef:Ik ben er inmiddels wel achter welk type 'Hubschrauber' dit is. De Ka-26, een lichte Sovjet-Russische helikopter met coaxiale rotors, gebouwd door Kamov, jaren 60.
Nee, Bückeburg is het niet. Dit is ook meer dan een helikoptermuseum; er staan ook auto's, motoren, vliegtuigen en deze oude tram.Rachel schreef:Het toestel staat tentoongesteld in een helikoptermuseum in Bückeburg. Daar fiets je niet langs op weg naar Praag.
Tja, daar ga ik niet over.keesswart schreef:Misschien had ik mijn ligfiets daar ook maar moeten laten staan.
Het is volgens mij ook geen museum, maar een opslagplaats van allerlei rommel in de buurt van Berlijn.Rachel schreef: Tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan het Fahrzeugmuseum in Suhl met een donkerbruin verleden. Het is beslist niet het museum waar jij overweegt je fiets te stallen want het lag ooit achter het IJzeren Gordijn. Overige musea voldoen allemaal niet aan de berg oudijzer die jij opsomde.
Berlijn niet, maar dit "museum" ook niet volgens mij !!Rachel schreef:Waarom zeg je dat niet meteen... Daarmee had je me veel nutteloos zoekwerk bespaard.Michael W schreef: Het is volgens mij ook geen museum, maar een opslagplaats van allerlei rommel in de buurt van Berlijn.
BTW, vraagje: ligt Berlijn wel op de route naar Praag?