Ja toch? Het is ook absoluut de leukste manier van klanten helpen, voor beide partijen. Ik wil geen schaamteloze reclame maken, maar ik neem aan dat je wel benieuwd bent. Ik werk bij Bongers Bikes in Apeldoorn, waar we m.n. Koga en Santos verkopen.windinderugfietser schreef:Ik weet niet welke fietsen jij verkoopt of waar maar jij levert de service die hoort bij dit soort aankopen.Christophorus schreef:Ik laat mijn klanten tijdens de inventarisatie van hun eisen en wensen het liefst op minstens drie fietsen proefrijden. Gewoon om op gevoel de juiste soort fiets te bepalen, want praatjes vullen geen gaatjes. Rijden moet je!
Zo krijgen we binnenkort 10 Santos ATB's met Rohloff en tandriem binnen die we in gaan zetten als demo. Dergelijke technieken moet je in het echt ervaren en niet alleen maar een rondje op de stoep voor de winkel. Iedere geinteresseerde kan zich dan voor de woensdagavond aanmelden om met een clubje onder begeleiding het bos in te gaan. We rijden dan tussen de 30 en 45km, afhankelijk van het weer en de groepssamenstelling. Indien nodig splitsen we op in een A en B groep.
Daarnaast gebruiken we Full Suspension Koga's XPMM en Haibike Hardtails als huurfiets zodat je ze een hele dag of weekend kan testen. Je bent dan tot niets verplicht. Gewoon lekker fietsen. Na een eventuele aankoop van welk model dan ook krijg je de huurprijs weer terug.