Assumpties?
Ik veronderstel dat je veronderstellingen bedoelt?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat laatste zou jammer zijn.
3. Er was geen experiment met het reserveren van een fietsplek, het was verplicht aanmelden. Waarbij er dus geen garantie was dat je fiets ook echt mee mocht, wat het woord 'reserveren' impliceert.
Eén van de klachten van NS over fietsen in de trein is dat het in- en uitstappen extra tijd kost. Ze zouden daar zelf bij kunnen helpen, door aan te geven waar de fietscompartimenten zijn als de trein stopt. Het is van tevoren bekend welk treintype eraan komt, en volgens mij ook waar de trein tot stilstand komt. Dan zouden ze best iets kunnen maken met elektronische pijlen, in de perrontegels, of met borden. Zo zou je ook de eerste en tweede klasse kunnen aangeven. Met wat moderne "ingebouwde microelectronica" kunnen ze zelfs al aangeven waar de minst drukke coupés zullen zijn.
Wel eens op een druk NS station gestaan?eindgebruiker schreef: ↑di 14 dec, 2021 12:32...Dan zouden ze best iets kunnen maken met elektronische pijlen, in de perrontegels, of met borden.
Off topic: (Pas op, geluid is hard)eindgebruiker schreef: ↑di 14 dec, 2021 12:32Met wat moderne "ingebouwde microelectronica" kunnen ze zelfs al aangeven waar de minst drukke coupés zullen zijn.
Een aantal jaren geleden was er op een perron van station 's-Hertogenbosch een proef van NS waarbij over de hele lengte van een spoor een ''lichtbak'' was waarop te zien was waar de 1e en 2e klasse compartimenten zich bevonden en.....ook waar de de fietsplekken zouden zijn. Dat werkte perfect.eindgebruiker schreef: ↑di 14 dec, 2021 12:32Eén van de klachten van NS over fietsen in de trein is dat het in- en uitstappen extra tijd kost. Ze zouden daar zelf bij kunnen helpen, door aan te geven waar de fietscompartimenten zijn als de trein stopt. Het is van tevoren bekend welk treintype eraan komt, en volgens mij ook waar de trein tot stilstand komt. Dan zouden ze best iets kunnen maken met elektronische pijlen, in de perrontegels, of met borden. Zo zou je ook de eerste en tweede klasse kunnen aangeven. Met wat moderne "ingebouwde microelectronica" kunnen ze zelfs al aangeven waar de minst drukke coupés zullen zijn.
Maar ik vrees dat we daarvoor (ook) bij ProRail moeten zijn, dus dan wordt het weer ingewikkeld.