Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Exped Synmat UL - Pagina 10 - Forum Wereldfietser

Exped Synmat UL

183 berichten
En daar gaat de volgende mat, één van de Downmat 5 LW is gisteren geknalt. Ik had hem drie dagen geleden opgeblazen in de berging gezet om te checken of ze nog lucht dicht waren.

@Anja, Ik weet het. Maar ik heb ze vertroeteld, plat opgeslagen, weeg 70kg schoon aan de haak.

Ik kan het allemaal wel lijden, maar ik zie daar in drie dagen 400 euro uit elkaar flikkeren en dat maakt me wel een beetje geirriteerd.
Vraag me af of de lijmnaden niet gewoon een bepaalde levensduur hebben die vrij onafhankelijk is van het gebruik. Onze duo nemo mat is vorig jaar geplofd (6 jaar oud, regelmatig gebruikt), toen hij bij uitzondering bij opgeblazen bij warm weer in de tent lag (normaal zit hij overdag altijd in de fietstas of in de kast). Voordeel bij het prijzige nadeel is dat de vervanger, een duo mat van big agnes echt subliem slaapt.
loknor schreef:
ma 11 aug, 2025 13:21
En daar gaat de volgende mat, één van de Downmat 5 LW is gisteren geknalt. Ik had hem drie dagen geleden opgeblazen in de berging gezet om te checken of ze nog lucht dicht waren.

@Anja, Ik weet het. Maar ik heb ze vertroeteld, plat opgeslagen, weeg 70kg schoon aan de haak.

Ik kan het allemaal wel lijden, maar ik zie daar in drie dagen 400 euro uit elkaar flikkeren en dat maakt me wel een beetje geirriteerd.
Had je nog garantie?
Ik leg hem opgerold weg, dus niet echt vertroetelen.
Ik prijs me rijk!