Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 90 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3740 berichten
Gijsvs, mooie LHT opgebouwd! Gaat vlot met dat ligstuur waarschijnlijk?

Norbatjof, mooie heropbouw, lekker stealth :)
Matthie9001 schreef:- voor+achter bij de v-brake rem-afstel-draaiding toegevoegd
Fijn om te weten dat er noodles met stelschroef te koop zijn, ik kwam er net achter dat het met die racegrepen voor V-Brakes toch vrij cru afstellen is :)
norbatjof schreef: Afbeelding
Had je buitenkabel over :P oogt een beetje druk zo.


Je kunt bij framestickers.nl zelf je eigen decals maken. Heb ik ook laten doen voor mijn oude Giant MTB. Staat erg mooi!
Afbeelding
Afbeelding
Versgebouwde zwart/rode LHT met aap.

Afbeelding

Binnenkort non-slaapkamerfotos! :wink:
Afbeelding


Mijn vittorio met 50mm Big Apples.
Fietsen van lange mensen ogen vaak wat als dranghekken maar voor mijn 2 meter en 110 kilo is dit een geweldige fiets. Zwaar maar super degelijk.
sjacka schreef:...Fietsen van lange mensen ogen vaak wat als dranghekken maar voor mijn 2 meter en 110 kilo is dit een geweldige fiets. Zwaar maar super degelijk.
Grote fietsen cq dranghekken ogen al snel wat kleiner als je foto vanuit een lagere invalshoek neemt. Als je camera op 60 centimter boven de grond houdt, heb je al veel sneller het idee dat de fiets geen hekwerk is maar gewoon een mooie grote fiets.
Afbeelding

Bedankt, dat zijn nog eens tips
sjacka schreef:Afbeelding
Mooie grote fiets, zoveel mooier dan al die kabouterfietsen.
Goed dat je een echte kleur hebt gekozen (zoveel mooier dan zwarte of antraciete kabouterfietsen)
SjirkM schreef:
sjacka schreef:Afbeelding
Mooie grote fiets, zoveel mooier dan al die kabouterfietsen.
Goed dat je een echte kleur hebt gekozen (zoveel mooier dan zwarte of antraciete kabouterfietsen)
Ik als kabouter van 1,74m ga echt niet op zo'n 7-mijlsfiets zitten! :evil:
Lasse schreef:Gijsvs, mooie LHT opgebouwd! Gaat vlot met dat ligstuur waarschijnlijk?

Norbatjof, mooie heropbouw, lekker stealth :)
Dankjewel! Ik heb erg veel gehad aan je tips en ervaringen. Zo'n ligstuur vind ik heerlijk, zeker voor lange relatief vlakke stukken. De kilometers gaan erg relaxed weg met zo'n ding.
Het zijn niet alleen kaboutertjes die op kleine fietsjes rijden:

Afbeelding
Ik heb de fiets gebruikt gekocht, dus de kleur heb ik niet kunnen kiezen. Hij ziet er nog zeer goed uit en heeft niet veel geleden. Ik heb op het forum een keer de omschrijving "tractor" gelezen voor deze fiets en dit klopt precies. Veel degelijker kan een fiets mijns inziens niet worden gemaakt.
Nog een Vittorio.
Tweedehands gekocht.
Ik vind 'm wel mooi zo. Sober en geen bling bling.
Het enige dat nog moet worden gewijzigd zijn de handvatten.
De voordrager werd verwijderd omdat deze niet wordt gebruikt.
Kader en vork bieden voldoende plaats voor flinke banden. Maar de spatborden zijn nogal geprofileerd, zodat het bij de huidige breedte van 40mm zal moeten blijven.
Tenzij er andere spatborden worden geplaatst...
Afbeelding
nog eentje
Afbeelding
Het stuur rijdt lekker maar de bar end's deugen er voor geen meter op.
Afbeelding
benie schreef:Nog een Vittorio.
Tweedehands gekocht.
Ik vind 'm wel mooi zo. Sober en geen bling bling.
Het enige dat nog moet worden gewijzigd zijn de handvatten.
De voordrager werd verwijderd omdat deze niet wordt gebruikt.
Kader en vork bieden voldoende plaats voor flinke banden. Maar de spatborden zijn nogal geprofileerd, zodat het bij de huidige breedte van 40mm zal moeten blijven.
Tenzij er andere spatborden worden geplaatst...
Afbeelding
nog eentje
Afbeelding
Het stuur rijdt lekker maar de bar end's deugen er voor geen meter op.
Afbeelding
Welk type navigatie van Garmin gebruik je, Benie?
Welk type navigatie van Garmin gebruik je, Benie?
Dit is een Garmin GPSmap 62s.
Als je meer informatie wil, stuur gerust een pb.

Om off-topic toestanden te vermijden.

mvg
Benie
benie schreef:Ik vind 'm wel mooi zo. Sober en geen bling bling.
+1 :wink:
Dank u Fietsreiziger.

Maar zo is het toch. Ik kan deze behoorlijk dure fiets rustig in stad zetten (op slot uiteraard....), geen mens die er op let.
Valt absoluut niet op, tenzij voor kenner.
mvg
benie
Vandaag een 'nieuwe' fiets gescoord via marktplaats. Mooie vervanger voor mijn gestolen fiets. Paar nieuwe remblokjes erop, Brooks zadel wat ik nog had liggen, nu nog bredere bandjes (wie weet max bandenbreedte van deze fiets?) en gaan! Voor 165,- op de kop getikt. Lijkt me een nette prijs.

Afbeelding
Mijn Bmc mtb tijdens een 'bikepacking' trip door de Pyreneeen, september 2013.

Afbeelding