Fijn om te weten dat er noodles met stelschroef te koop zijn, ik kwam er net achter dat het met die racegrepen voor V-Brakes toch vrij cru afstellen isMatthie9001 schreef:- voor+achter bij de v-brake rem-afstel-draaiding toegevoegd
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Grote fietsen cq dranghekken ogen al snel wat kleiner als je foto vanuit een lagere invalshoek neemt. Als je camera op 60 centimter boven de grond houdt, heb je al veel sneller het idee dat de fiets geen hekwerk is maar gewoon een mooie grote fiets.sjacka schreef:...Fietsen van lange mensen ogen vaak wat als dranghekken maar voor mijn 2 meter en 110 kilo is dit een geweldige fiets. Zwaar maar super degelijk.
Dankjewel! Ik heb erg veel gehad aan je tips en ervaringen. Zo'n ligstuur vind ik heerlijk, zeker voor lange relatief vlakke stukken. De kilometers gaan erg relaxed weg met zo'n ding.Lasse schreef:Gijsvs, mooie LHT opgebouwd! Gaat vlot met dat ligstuur waarschijnlijk?
Norbatjof, mooie heropbouw, lekker stealth
Welk type navigatie van Garmin gebruik je, Benie?benie schreef:Nog een Vittorio.
Tweedehands gekocht.
Ik vind 'm wel mooi zo. Sober en geen bling bling.
Het enige dat nog moet worden gewijzigd zijn de handvatten.
De voordrager werd verwijderd omdat deze niet wordt gebruikt.
Kader en vork bieden voldoende plaats voor flinke banden. Maar de spatborden zijn nogal geprofileerd, zodat het bij de huidige breedte van 40mm zal moeten blijven.
Tenzij er andere spatborden worden geplaatst...
nog eentje
Het stuur rijdt lekker maar de bar end's deugen er voor geen meter op.