Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 874 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36023 berichten
Er wordt weer flink integraal gequote.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 02 apr, 2021 14:20
.... Het was zeker die schaduw ernaast dat dit een molen zou zijn? ....
Nee, niet gezien, ik dacht dat het een molen zou zijn gezien de schuine muren (en natuurlijk omdat de plaatser Martin is ;) ).

Nieuwe opgave (mét een molen).
Knipselmolen.JPG
Mijn gevoel zegt dat het in Virginia zou zijn of daaromtrent. Zo koloniaal Amerika. Ik heb vroeger ook in Virginia gefietst. Het molentje ken ik wel van een afbeelding uit Yorktown. Effe opgezocht en voilà https://www.google.nl/maps/@37.2389251, ... 384!8i8192
Helemaal goed. Jij bent weer.
Ik heb al wat teveel gewonnen, ditmaal geef ik de fakkel aan iemand anders door. Nu bezig met de belastingaangifte 2020.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 02 apr, 2021 17:36
Ik heb al wat teveel gewonnen, ditmaal geef ik de fakkel aan iemand anders door. Nu bezig met de belastingaangifte 2020.
Edit: <tekst verwijderd>

Ach, onder het motto wie het eerst komt het eerst maalt :wink:
Nieuwe opgave
Knipselm.JPG
Margraten Cemetry.... 2 x geweest. Ik herkende het meteen.

https://www.visitzuidlimburg.nl/te-doe ... aats/9405/

De eerste keer tijdens een weekendje Limburg toen onze jongste zoon nog klein was en de tweede keer ook tijdens een weekendje Limburg in 2020 er weer naar terug geweest om onze zoon hiervan bewust te laten worden. Hij is nu 13 (bijna 14) en daarmee op een leeftijd dat hij e.e.a. in zich opslaat.

Hij vond het indrukwekkend.
Mooi verhaal. Ja, ik vond het ook heel indrukwekkend. Jij bent.
Hier een nieuwe...

(en nee, het is niet de bedoeling om voor dit merk reclame te maken... :P onze andere fietsen zijn een Santos, Focus, Viner, Rondo, Kona en Cube, allemaal fijne fietsjes :D )

D4685ED4-E9BB-4C0E-8384-BCC529463613.jpeg
Het doet me denken aan de parkeerplaats van Domein Bokrijk.
Leon schreef:
vr 02 apr, 2021 20:18
Het doet me denken aan de parkeerplaats van Domein Bokrijk.
Daar is het niet. Ik kan wel melden dat alle genoemde fietsen van ons hier al minimaal 1 x geweest is.
Ik herkende het meteen. Ik reed er een paar uur geleden namelijk nog langs 😀. Ik dacht nog: "Wat een kermis hier opeens!" En ook de grote keien vielen me op.

Holterbergweg
https://maps.app.goo.gl/tVxpwxdwYwHpr4X38
Daar is ‘t inderdaad.

Dan was je vandaag ver weg van huis(?).

Het kan er inderdaad behoorlijk druk zijn, geen idee waarom. Je kunt beter het bos in, mooie (fiets)paden genoeg daar. We fietsen er met enige regelmaat.
De pannenkoekentent op de achtergrond van de foto was in pre-corona tijdperk in de weekenden en tijdens feestdagen altijd afgeladen vol. Een tent om snel voorbij te fietsen. Heb nu overigens wel te doen met de eigenaar.

Jij bent.
Nou, een gelukje dus dat ik er langskwam.

Nieuwe opgave:

Screenshot_20210402-215318.png
Dit is het beeld van Ida Gerhardt op de IJsselkade in Zutphen.

Hier staat sinds 31 augustus 2018 Zutphens geliefde dichteres Ida Gerhardt op de IJsselkade in Zutphen. Het bronzen beeld is vervaardigd door kunstenares Herma Schellingerhoudt.
Correct! Dank voor de toelichting, dan hoef ik dat niet meer uit te zoeken 🙃 Jouw beurt, Edwin!
Het was warm die fietsvakantie...

C25B5AEF-5298-4813-889A-5BF4A9299AB3.jpeg
Daar krijg ik het heen en weer van.
Locatie Camargue?
Nee, niet de Camargue.