Gaaf ding!Wouter schreef: Net nieuw binnen:
Ik heb ook een nieuwe Santos.
Check http://www.sintchristophorus.nl/behold- ... by-santos/
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gaaf ding!Wouter schreef: Net nieuw binnen:
Geen bovenaanzicht van het zadel? Wel cool, zo'n gepersonaliseerde fiets! Ik vind de kleurstelling heel mooi, en dat terwijl ik bruin een vieze kleur vind (maar dit is zeker honing hè). Ontworpen op lichtjes bergop fietsen zie ik, zodat de dragers horizontaal staan.Christophorus schreef:Mijn Saint Christopher by Santos
Die kan heeel mooi omgebouwd worden tot een racer en daar heb je geen racestuur voor nodig. Alle overbodige zooi eraf slopen (spatborden, standaard, drager, verlichting, frameslot, zadel vervangen, barends eraf, tassen eraf) en vervolgens updaten met strak zadel, ligstuur en 35mm kojakbanden. Je geometrie even afstempelen met eventueel een andere stuur- en zadelpen, vervolgens investeren in spd-sl pedalen, raceschoenen en strakke wielerkleding. Geen wielrenner die je meer bijhoudt (oja, ook nog een beetje bijtrainen ).jeroenh schreef: Luxe probleem: wat nu te doen met deze:
vorig jaar toen ik weer begon met fietsen eveneens 2e hands aangeschaft, een Koga Signature TR28, alles XT afgemonteerd. Kan zoiets worden omgebouwd tot een wat meer race-achtig ding? (Ik weet niets van geometrie zaken, dus misschien een heel domme opmerking )