Van Esther Ouwehand heb je haar vriendelijke ogen anders wel ongemoeid gelaten....
Hier is mijn volgende raadselfoto:
(is wel te vinden op Streetview op een vast punt)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Willem, je hebt het goed! Het porseleinstadje Meißen am Elbe. Mijn foto is nog van 1991, kort na de val van de Muur en ik was de eerste Nederlander, die door de v.m. DDR heb gefietst. Wát heb ik intens van genoten, nog de oude sfeer van dat land geproefd! De volgende is voor jou.
Bucket list, ik zou maar voorlopig niet naar Meißen gaan, momenteel is dat stadje door corona-virus het zwaarst getroffen van Duitsland, dat de uitvaarten totaal in de soep liepen.willem.m schreef: ↑do 11 mar, 2021 17:57Het stadje ziet er inderdaad heel mooi uit! Deze komt op de bucket list.
Ik heb overigens dankbaar gebruik gemaakt van een eerder bericht van jou waarin je aangaf "doppeltürme" als zoekterm te gebruiken. Ik schatte in dat het in Sachsen moest zijn, en zoeken op "kirche doppeltürme sachsen" resulteerde al snel in de juiste oplossing, al leken die torens van de Dom van Magdeburg er ook op (maar dat stratenplan matchte niet).
Ja, dat is een MSR Hubba Hubba uit 2011 of -12. Bevalt goed, nog geen issues mee. Afgelopen september nog flinke storm en plensbuien doorstaan op Vlieland.