Ik heb er eens over nagedacht waarom ik mijn tijd verbeuzel met het meedoen aan het raadplaatje.
OK, het is leuk om plekjes te herkennen of op te kunnen sporen.
Maar diep in mij is het eigenlijk zo dat ik gewoon veel mooie foto's wil laten zien.
Veel mooie foto's waar bijvoorbeeld mijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en vrienden ook op staan.
En die krijgen jullie mooi niet te zien. Privacy.
Zojuist weer eens door stapels digitale foto's heen gebladerd.
Wat een mooie herinneringen, wat een mooie plekken.
Ook foto's van anderen, zoals de laatste van JanH.
Toevallig bij het scannen van dia's een fietstocht op 13 juni 1981 naar het zuidelijk westerkwartier tegengekomen vanuit Groningen Eelde Peize Lieveren Steenbergen Een De wilp Nuis Niebert Tolbert Midwolde Lettelbert en terug naar Stad.
Bij die foto van JanH dacht ik aan het stuk tussen Marum en Nuis, vandaar mijn eerste gok.
Maar goed, de foto van vandaag.
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan om een foto ergens buiten Twente of zelfs uit het buitenland uit te zoeken. Waar was ik op 5 mei 2020, de dag dat we vroeger vanuit Groningen altijd de Bevrijdingstoertocht fietsten.
OK, het is leuk om plekjes te herkennen of op te kunnen sporen.
Maar diep in mij is het eigenlijk zo dat ik gewoon veel mooie foto's wil laten zien.
Veel mooie foto's waar bijvoorbeeld mijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en vrienden ook op staan.
En die krijgen jullie mooi niet te zien. Privacy.
Zojuist weer eens door stapels digitale foto's heen gebladerd.
Wat een mooie herinneringen, wat een mooie plekken.
Ook foto's van anderen, zoals de laatste van JanH.
Toevallig bij het scannen van dia's een fietstocht op 13 juni 1981 naar het zuidelijk westerkwartier tegengekomen vanuit Groningen Eelde Peize Lieveren Steenbergen Een De wilp Nuis Niebert Tolbert Midwolde Lettelbert en terug naar Stad.
Bij die foto van JanH dacht ik aan het stuk tussen Marum en Nuis, vandaar mijn eerste gok.
Maar goed, de foto van vandaag.
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan om een foto ergens buiten Twente of zelfs uit het buitenland uit te zoeken. Waar was ik op 5 mei 2020, de dag dat we vroeger vanuit Groningen altijd de Bevrijdingstoertocht fietsten.