netjes!!! dat spatbord crank is ook mooi!, nieuwe pedalen, ander logo en geen sloping bovenbuis meerMatthie9000 schreef:Zoek de verschillen
is je volgende zoektocht een paar nette bidonhouders *geen alu
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Brompton lijk me ideaal voor Europa, de VS en misschien de midden oost, De combinatie van stukjes fietsen waar het mooi is en dan makkelijk een stukje met een bus, trein, vliegtuig, boot, liften tot de volgende mooi plek/national park...robert-hart schreef:
Ha ha fantastisch! Maar waarom ? Gewoon omdat het kan
pff, en ik dacht dat ik doorfiets... maar mooie fiets! Ik weet niet waar jij doorgaans op vakantie gaat, maar denk je niet dat je spatborden gaat missen? Die Schwalbe Durano's heb ik ook, en die rollen prima (hoewel ik er wel wat lucht uit heb laten lopen om comfortabel over klinkers te rijden). Wat weegt ie?bergbeklimmer schreef:Het gemiddelde over 308 km was 27,8 km dus echt traag fietst het niet.
Geen enkele last. Ik heb nog zelfs veel ruimte over. Het is een cyclocross fiets en die hebben doorgaans een lange achtervork om 35 mm banden en de bijbehorende modder ruimte te geven.frank bueters schreef:..Één vraag: heb je geen last van de achtertassen? Draaien je hakken daar goed vrij voor langs?
Frank
Leuk zo'n snelle vakantiefiets, met kennelijk ook een behoorlijk snelle fietserbergbeklimmer schreef:Geen enkele last. Ik heb nog zelfs veel ruimte over. Het is een cyclocross fiets en die hebben doorgaans een lange achtervork om 35 mm banden en de bijbehorende modder ruimte te geven.frank bueters schreef:..Één vraag: heb je geen last van de achtertassen? Draaien je hakken daar goed vrij voor langs?
Frank