Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december

169 berichten

Leon schreef:Volgens mijn eerder gedane voorstel had de man zijn info moeten doorspelen aan de landeninfo-medewerker van De Wereldfietser die dan had kunnen bepalen of en hoe uitgebreid Marco's informatie bij de landeninfo komt te staan.
Leon
Volgens mij is dat ook precies zoals het gaat, zie de mededeling bij de landeninfo: Aanvullingen of correcties? Klik op "quote", log in op het forum, en laat een boodschap achter!
Wat je daar dus neerzet wordt later gemodereerd opgenomen in de landeninfo.
En dat Marco de info over zijn bedrijf graag correct weergegeven wil zien lijkt mij logisch.

In de oude situatie werkte de landeninformatie zo: je stuurde informatie op op een formulier en het werd vervolgens verwerkt in de landeninformatie. De landeninformatie stond toen volkomen los van het forum. Niet-leden van de Wereldfietser konden er niet eens bij. Was vreselijk bewerkelijk en spontane reactie waren toen niet mogelijk. Dat werkte toen ook niet naar tevredenheid. Soms was er een grote achterstand. Het onderwerp landenadminstratie is besproken in de ledenvergadering. Deze heeft ingestemd met het verplaatsen van de landeninformatie naar het forum, zodat iedereen dit kan bekijken en ook reacties kan geven.
Overigens zoekt het bestuur al tijden naar een webredacteur en zijn er diverse oproepen geuit. Er heeft zich nog steeds niemand gemeld. Nog een reden om het zeker niet ingewikkelder en bewerkelijker te maken dan het nu is.

Leon,

Wat is het verschil tussen:

"Organisaties:
• Asian Way of Life : Nijverheidsweg Noord 60; Amersfoort; (033) 433 1081; www.awol.nl . Deze organisatie kan je vliegreis, vervoer vanaf het vliegveld en eerste dagen verblijf regelen. Daarbij kun je een fietsrouteboekje bestellen.
• Vlieg & Fiets : Spoorlaan 19; Woerden; (0348) 49 80 52; www.vliegenfiets.nl . Deze organisatie kan je vliegreis, vervoer vanaf het vliegveld en eerste dagen verblijf regelen. Daarbij kun je een fietsrouteboekje bestellen."

Dat overigens al jaren op de landeninformatie staat en wat Marco er aan toevoegt:

"Global Cyclist: Grietstraat 3bis; 3514 VH Utrecht; 030-2718692; www.global-cyclist.com Deze organisatie geeft fietsrouteboekjes uit voor o.a. Maleisië (oostkust) en kan je vliegreis, vervoer vanaf het vliegveld en de eerste dagen verblijf regelen. Ook het eind van je vakantie kan een overnachting en vervoer geregeld worden, ondersteunt door een lokale agent"

Wellicht kan de tekst iets ingekort worden, maar Marco doet geen enkele uitspraak over de kwaliteit van wat hij levert.
In combinatie met hetgeen al jaren op het forum staat komt de tekst van Marco voor mij over als informatie dat er diverse organisaties zijn die diensten kunnen leveren aan wereldfietsers bij het ondernemen van tochten in diverse landen. Men kan met alle organisaties contact opnemen of het is wat men zoekt en is vrij om een onderlinge vergelijking te maken.

bert sitters schreef: Wellicht kan de tekst iets ingekort worden,
Niks inkorten, is toch een prima tekst zo !!
Je moet wel een beetje kunnen omschrijven waar je voor staat !!

De Vakantiefietser schreef: Zin om hier te sleutelen?

Maar dan NIET internetten in de baas zijn tijd! :lol: :lol:
Gepost om 11:19. Moet de baas niet het goede voorbeeld geven? :D
Oh, het is een zakelijke mededeling. Maar dat kun je opvatten als reclame voor de toko, daar moeten we maar eens over discusieren of dat wel kan op het forum. :roll:
Ach, ik heb al een baan en Amsterdam centrum is leuk als toerist maar dan houd het ook op.

Henk_B schreef:Amsterdam centrum is leuk als toerist maar dan houd het ook op.
Amsterdam centrum is fantastisch om te wonen, behalve dan natuurlijk al die toeristen.

Gerd

GerdC schreef:
Henk_B schreef:Amsterdam centrum is leuk als toerist maar dan houd het ook op.
Amsterdam centrum is fantastisch om te wonen, behalve dan natuurlijk al die toeristen.
Ik ben blij dat jij het voor onze stad opneemt :wink: Daar komt bij dat Eric hartje Jordaan zit, en dat is niet het centrum, wel erbij, en overal lopen toeristen rond.

Wat een hoop berichtjes in deze draad zeg !

En, is er nog een Wereldfietser langs geweest bij Snel?
Hoe was de ervaring?

Peter

Peter_K schreef:Wat een hoop berichtjes in deze draad zeg !

En, is er nog een Wereldfietser langs geweest bij Snel?
Dit zal wel de recorddraad van 2006 worden :lol: Maare... ik ben niet bij Snel geweest want die kan ik ook bij Eric zien, en daar ben ik vandaag wel geweest. Heb ook zijn veel besproken wondermasjien gezien, mooi karretje appelflap er bij, thee, was goed toeven. :wink: