Leon, ook ik ben meer van de papieren kaart. Op internet zoek ik van te voren de campings uit en schrijf die op. Maar dat kan mooier en beter. Helemaal mee eens.Leon schreef:Een combi met lopers lijkt me een goed idee.bert sitters schreef:Duurde bij mij toch een flinke tijd voordat het kaartje op mijn scherm stond. Bewegen en in- en uitzoomen gaat vrij traag.
De site ging bij mij ook traag terwijl mijn verbinding, pc en grafische kaart toch aardig wat aankan. Het maakt duidelijk dat het niet al te zwaar moet worden allemaal.
Leon (die alleen een dubbelzijdig printje op A3 wilde omdat hij onderweg niks digitaals bij zich hoeft te hebben, vind hij)
Eerder in dit draadje heb ik aangegeven dat ik een printbare kaart best wil maken, maar om praktische redenen stel ik dat uit tot begin 2013. Mijn verwachting is dat er slechts een handvol diehards is die tussen nu en maart in België gaan fietskamperen.
Als jij zo graag een A3 kaart (dubbelzijdig) wil, ben je dan bereidt om er aan mee te werken? Kun jij alle campings die we tot nu toe hebben in een Excelsheet zetten, zodat we een database opbouwen? Voor ieder item neem je dan een aparte kolom.
De kaart maak ik tzt in Microsoft publicer op A3 formaat.
Groet,