Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Racefiets voor fietsreis kiezen - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Racefiets voor fietsreis kiezen

162 berichten
Ik heb inmiddels de eerste km's gereden en de fiets is precies zoals ik 'm bedoeld had: dichtbij een racer maar voldoende steviger/zwaarder om bagage mee te kunnen nemen. Bij het aanzette op een heuveltje voel je natuurlijk wat verschil met de Pinarello. 75km met een gemiddelde van 30 km/h kan echter prima.

Wel nog een vraagje over een Ortlieb stuurtas; ik ben vast niet de enige die die staalkabel niet direct strak krijgt; de houder schuift over het stuur omdat de kabel niet voldoende strak staat. Ik trek me een ongeluk met een tang aan de kabel maar supervast komt ie niet. iemand een advies?
CoureurAW schreef:Wel nog een vraagje over een Ortlieb stuurtas; ik ben vast niet de enige die die staalkabel niet direct strak krijgt; de houder schuift over het stuur omdat de kabel niet voldoende strak staat. Ik trek me een ongeluk met een tang aan de kabel maar supervast komt ie niet. iemand een advies?
Is het niet het gewicht van de tas dat de staalkabel uiteindelijk vanzelf aantrekt? (Of het is een constructie die ik niet ken)