haha, inderdaad, was de witte sokjes vergeten op te noemen. Vroeg het me zo af, omdat je in de afweging van de race lite ook als tegenargument de schoonheid van een fiets noemt. Bij jou duidelijk de voorkeur voor een slanke randonneur. Maar een fiets is natuurlijk meer dan een klassiek frame, schoonheid ligt dan ook in de afmontage (wielen, groepen, accesoires, kleding). De belgen noemen dat gesoigneerd. Of dat alleen voor de kleding geldt weet ik niet, shag op de benen zal er vast niet bij horen . L'Eroica is natuurlijk wel het ene uiterste, maar zonder de cultuur van de randonneurs te kennen, neem ik aan dat daar ook wel bijzonder gesoigneerde fietsjes en mannetjes rondlopen.henkfietst52 schreef:Ver...@ AB Hoe ver gaat je liefde voor nostalgie eigenlijk ?
maar voor het wollen truitje en stofbril is een mooi shirt met een blits brilletje gekomen. De Zefal pomp zit nog steeds onder mijn bovenbuis en de witte sokjes draag ik ook.
Mijn fiets tattoo net boven het sokje
Wel tabak op m'n benen.
Henk
kunst en fietswerk
Maar ben je nog aan het wikken en wegen mbt de santos? Je zou voor het geld van de race lite ook je stalen frame mooi opnieuw kunnen opbouwen (nieuwe wielen, mooi campa groepje of het een of ander van velo orange, etc). Hou je daarnaast nog aardig wat geld over voor mooie reizen. Of ga je zowieso een nieuwe fiets kopen met het oog op Parijs-Brest?