Pman schreef:Pipopopo, mooi gedaan, heb je voor niet net iets te brede banden icm met de spatborden? Achter kan je de Nokon nog wel 10 cm inkorten, je kan hier echt lekker korte bochtjes mee leggen zonder dat dat het schakelen beïnvloedt. Zelfde geldt voor voor, hoger kan het stuur niet dus hier heb je nu eigenlijk al te veel. Ook kun je de van de shifters op het stuur nog de indicatoren halen, dan wordt het nog strakker. Als laatste mis ik toch wel een mooie rode reflector of achterlicht (ook rood natuurlijk).
Het spatbord is krap op de foto, is nu verbeterd. Momenteel genoeg ruimte.
Met de kabel bij de derailleur weet ik dat het zeker een stuk korter kan.
Bij het monteren [ëerste x] heb ik de kabel voldoende lengte gegeven, en vind het prima staan. Maar word nog ingekort. De kabels voor hou ik zo. Ik wil wat speling hebben als er iets aan haakt... Er komt nog verlichting op. ook achter
urje schreef:Ziet er goed uit Pipopopo! Staat ie nog bij Breet bikes? Dan kom ik hem volgende week wel even in het echt bewonderen
De fiets blijft er nog wel een maand staan.
Is nog niet af. Hier en daar moeten nog wat kleine dingetjes veranderd/gemonteerd worden. Niet dat ik daar nog een maand over doe, maar staat daar prima in de etalage tot de temperatuur weer omhoog gaat...