Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 779 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34434 berichten
JanH schreef:
do 31 dec, 2020 17:59
Staphorst?
https://www.google.nl/maps/@52.6460475, ... !1e2?hl=nl
Van mijn vele ( :cry: ) treinreisjes naar het Westen dacht ik direct aan Staphorst waar de trein zo dicht langs een industrieterrein rijdt.
Klopt, en ik heb de naam Brink op een van de panden zelfs weggepoetst... Ik was op fietstocht vanaf Meppel naar Ommen langs molens op Nationale Molendag 2012. In de buurt van Hoonhorst kwam ik de bekende vogelkenner Nico de Haan tegen, ook op fiets.
De volgende is voor jou.
Nieuwe opgave, exacte locatie graag:
Knipsel1.JPG
Gebak was al op :D
"de Meiden," tegenover de bibliotheek van Swifterbant.

Hans
Helemaal goed.Snel gevonden! Jij bent.
raadprent.jpg
Gelukkig nieuwjaar! Mag ik voorstellen dat je een nieuwe foto plaatst? Volgens google ben je niet de eerste die hier op, volgens google, Inishmore een foto maakt.
https://www.google.nl/search?hl=nl&tbs= ... kEegQIBhAB
Moeilijk was het inderdaad niet, maar goed geraden Leon. Jij bent. En ook een gelukkig nieuwjaar

Hans
Een gemakkelijke dan maar?
Afbeelding
Omgeving Eupen?
Van jouw woonplaats uit gezien wel denk ik, maar daar kun je over bakkeleien.
Leon schreef:
vr 01 jan, 2021 17:42
Van jouw woonplaats uit gezien wel denk ik, maar daar kun je over bakkeleien.
Hoeft niet en geen tijd; ik ben nu bezig met glas snijden voor de Art Deco Tiffany lamp. Ik kon in deze lockdown makkelijk materialen bestellen bij Foka in St. Oedenrode.
Hieronder zo'n lamp als voorbeeld, maar met iets andere naden en kleuren.
IMG_20201227_150056.jpg
Ik zou het niet weten.
Is het in Nederland?
Ja hoor, gewoon in Nederland. Ik denk dat verreweg de meesten van de actieve forummers er wel eens geweest zijn, op de weg linksonder dan. Alleen niet met sneeuw hé?
Het huis heeft sinds de foto in 1995 een aanbouw gekregen in in theorie dezelfde stijl maar IMHO is de maat daarbij uit het ook verloren.
Heb je toevallig ook een scherpere foto?
willem.m schreef:
za 02 jan, 2021 13:19
Heb je toevallig ook een scherpere foto?
Ja, maar het opschrift van het huis laat ik niet zien wegens te gemakkelijk.

De achtergrond: www.leonpoels.nl/fietsen/winter2.jpg
Ingezoomd: www.leonpoels.nl/fietsen/winter3.jpg

(Die blokken ter motivatie om zelf kerstkaarten te maken.)
Leon schreef:
za 02 jan, 2021 10:58
Ja hoor, gewoon in Nederland. Ik denk dat verreweg de meesten van de actieve forummers er wel eens geweest zijn, op de weg linksonder dan.
Over die weg zoef je dan vanaf achter de fotograaf in de foto het langgerekte dal in, of je zwoegt vanaf de andere kant omhoog natuurlijk, al valt dat gezwoeg wel mee.

Als dit op IJsland was geweest dan was de oplossing al lang gevonden. :D
Leon schreef:
za 02 jan, 2021 20:10
Leon schreef:
za 02 jan, 2021 10:58
Ja hoor, gewoon in Nederland. Ik denk dat verreweg de meesten van de actieve forummers er wel eens geweest zijn, op de weg linksonder dan.
Over die weg zoef je dan vanaf achter de fotograaf in de foto het langgerekte dal in, of je zwoegt vanaf de andere kant omhoog natuurlijk, al valt dat gezwoeg wel mee.

Als dit op IJsland was geweest dan was de oplossing al lang gevonden. :D
Ik zal morgen nog eens gaan zoeken.

Plaatjes op IJsland raden is inderdaad een stuk eenvoudiger. Er zijn daar relatief weinig wegen.
Juist door het wazige sneeuwlandschap in Zuid/Limburg vallen er weinig aanknopingspunten te vinden....
Ik ben even aan het zoeken geweest, en volgens mij moet het hier zijn. url]https://www.google.nl/maps/@50.7711014, ... 312!8i6656[/url]
De woning is aan de Heijenratherweg in Slenaken en is, zoals ik het zie, gebouwd op de fundamenten van de woning op de foto van Leon.