Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 775 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34409 berichten
Leon schreef:
zo 27 dec, 2020 12:55
Grote fabriek N rivier in Betuwe = Renkum.
Dus hier: https://www.google.com/maps/@51.961114, ... 312!8i6656
Correct! Jij mag weer, Leon.
Dit is in 1998. Exacte plek graag. De paal van de electriciteitsdraad is nu van beton.
Afbeelding
Autosticker Oostenrijk.jpg
?
Eerste gok.
Het wegdek -> Frankrijk
De huizen -> Haute Savoie
Driehoek Cluses, Thonon, Annemasse?
Of toch meer richting Annecy.
Ik heb ook al op de Col de Plainpalais gekeken.
Capture.JPG
Mijn eerste gok is Dolomiten.
fietsAr schreef:
zo 27 dec, 2020 17:20
Mijn eerste gok is Dolomiten.
Dat denk je vast door die puntige rots, maar helaas. Poppink heeft de beste gok met Frankrijk, maar voor de rest zit hij er ook naast.
Ik eet de bergschoenen van Leon op als iemand deze plek zonder verdere tips herkent.
Maat 45 breed!
Ik geef even geen tips meer.
D518 in de Vercors. Naar het zuiden gezien.
Exacte locatie? Geen idee.
Leon schreef:Ik geef even geen tips meer.
Damn... 😧
19ergh.jpg
Peter Molog schreef:
zo 27 dec, 2020 18:48
D518 in de Vercors. Naar het zuiden gezien.
Exacte locatie? Geen idee.
Leon schreef:
Leon schreef:Ik geef even geen tips meer.
Het was niet vragen om tips.
Het was een mededeling. Had geen tijd om specifiek te zoeken.
willem.m schreef:
zo 27 dec, 2020 17:50
Ik eet de bergschoenen van Leon op als iemand deze plek zonder verdere tips herkent.
Ik zal ze in de tuin zetten dan laat ik je achterom binnen, goed? Mosterd erbij? :wink:
De tovenaar is aan de beurt want dat de plek klopt is duidelijk.
Ik ben wel benieuwd hoe Peter er het wegnummer aan zag.
Met dank aan Peter hier de volgende.
Eet smakelijk Willem 🤪
IMG_20201227_213420.jpg
Tijdens het kauwen een eerste poging om het zoekgebied te beperken: is het binnen een dag fietsen van Sotres?
willem.m schreef:
zo 27 dec, 2020 22:19
Tijdens het kauwen een eerste poging om het zoekgebied te beperken: is het binnen een dag fietsen van Sotres?
Het land is goed, maar zeker niet binnen een dag te fietsen!
Morgen eens zoeken waar dit is. Moet toch te vinden zijn zonder verdere aanwijzingen.
Leon schreef:Ik ben wel benieuwd hoe Peter er het wegnummer aan zag.
Alles aan de foto schreeuwde:
VERCORS!!
Het is intussen meer dan 20 jaar geleden dat ik er fietste, maar er zijn zo van die landschappen waarvan de beelden blijkbaar goed worden opgeslagen.
Vervolgens was het zoeken naar een passend beeld om het te bevestigen. Nu vind ik Streetview en tablet niet de meest handige combinatie, maar ik kon de rostpiek snel genoeg vinden. Omdat de exacte locatie werd gevraagd, vond ik wel logisch om het wegnummer te vermelden.
Dat Leon daar niet mee tevreden zou zijn, wist ik ook. Maar ik had geen zin om mijn PC aan te zetten en de preciese locatie te gaan zoeken.
Peter Molog schreef:
Leon schreef:Ik ben wel benieuwd hoe Peter er het wegnummer aan zag.
Alles aan de foto schreeuwde: VERCORS!!
Het is intussen meer dan 20 jaar geleden dat ik er fietste, maar er zijn zo van die landschappen waarvan de beelden blijkbaar goed worden opgeslagen.
De foto is ook meer dan 20 jaar geleden gemaakt. Jij bent misschien op precies die pek geweest in dezelfde richting, dus dan heb je precies dit beeld gezien, zonder de wolk waarschijnlijk.
De volgende keer dat ik een foto van de Vercors plaats zet ik er wel bij dat jij niet mag raden. :wink:
Leon schreef:Morgen eens zoeken waar dit is. Moet toch te vinden zijn zonder verdere aanwijzingen.
Observatorios Astronomicos overflow.