Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Idd heel erg. Zal wel lekker veel geld opleveren.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 16 sep, 2020 19:02Wááát, is dat Fort Blauwkapel, eens zo'n pirtoresk vestingtje, met een alleraardig kapelletje en nu volgebouwd met lelijke woningen? ...
In Blauwkapel had ik nog anti-tank versperringen gezien: van die rijen betonnen blokken in het gras tot schuin staande stalen H-profielen die uit de weg staken, meer dan een meter hoog.
In de latere jaren, ik denk omstreeks 1984 en 1988, waren de ijzeren balken reeds verwijderd met een snijbrander. Alleen de H-vormen waren nog in het beton zichtbaar. Volgens Wikipedia worden die aspergeversperringen genoemd. Dan zouden die gereconstrueerd kunnen zijn (en dus niet origineel). In mijn schooltijd waren ze zwart geteerd. Ik vond ze wel best indrukwekkend.
Het historische Romeinenpark in Xanten. Toevallig was ik er twee weken geleden en mijn dochter klom gelijk in dit kunstwerk.
Dat was deze: viewtopic.php?f=23&t=7669&hilit=paastoc ... 20#p333135willem.m schreef: ↑vr 18 sep, 2020 08:27...en zo kwam Miek terecht in de steile leercurve van RaadPlaatje: het spel met ongeschreven regels, slimme zoekstrategieën en legendarische deelnemers naar wie zelfs speelstijlen zijn vernoemd.
De suggestie van een tent in een weiland doet me aan bsm denken. Zijn plaatje van een ouderwetse tent in een volstrekt anoniem grasveld, tientallen jaren geleden geschoten bovendien, was vervolgens alleen na vele cryptische aanwijzingen van bsm te raden (een 'bsmmetje'). Hij beleefde er veel plezier aan.