Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dank je. Nog één poging dan. Met een metafata remover app (thanks Renel). En als de gps-info er weer in terugkomt, wacht ik met raden en plaatsen totdat ik thuis ben...timvanveen schreef: ↑za 15 aug, 2020 11:06Doe er nog eens eentje dan Willem. Kijken of het lukt zonder gps info.
Onomstotelijk België, maar ondanks googlen met "oude schoorstenen in België" of "historische pakhuizen in België" niks gevonden.willem.m schreef: ↑za 15 aug, 2020 11:14Dank je. Nog één poging dan. Met een metafata remover app (thanks Renel). En als de gps-info er weer in terugkomt, wacht ik met raden en plaatsen totdat ik thuis ben...timvanveen schreef: ↑za 15 aug, 2020 11:06Doe er nog eens eentje dan Willem. Kijken of het lukt zonder gps info.
En nu is de foto gedraaid, ha ha.
20200814_174858_HDR.jpg
Scherp gezien!
Luik ligt niet op 100 fietskilometers van Boom.
Ik zou niet eens aan Wallonië durven denken; het lijkt zo te zien een gerestaureerde industrieel monument en het monumentenbehoud heeft in het Waalse geen goede naam. Zoals de molen van Donceel, een schitterend exemplaar, maar staat hevig te vervallen. Notabene de enig overgebleven windmolen van de provincie Luik! Hun oren zouden eraf kunnen vallen van schaamte!
Dat denk je terecht niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 16 aug, 2020 20:27Ik zou niet eens aan Wallonië durven denken; ...
Klopt! Er is nu een appartementencomplex.