Ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is... maar een sterk staaltje:
montagewerk.........
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die optie is eigenlijk een stuk beter.Robertjan schreef:http://www.wired.com/autopia/2009/02/lightlanes-lase/
De zuurstof die nodig is om voedsel te verbranden zodat je energie krijgt om te fietsen?Martin E. van Doornik schreef:Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.Alien schreef:
.tsooJ
Martin E. van Doornik schreef:Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola.
Dit heeft mijn broer me jaren geleden (in 1974 denk ik) gewoon verteld en hij kwam zo overtuigend over. Hij zei ook: "Geen ijsje eten tijdens het fietsen, dat maakt alleen nog dorstiger". Sindsdien doe ik alleen water en melk in mijn bidons en het gaat tot op heden nog altijd prima . Zelfs op een warme dag in Engeland (29 mei j.l.), 103 km gefietst en ik heb vier bidons water en twee bidons melk gedronken. De melk (niet voor niets dé witte motor) zat in een dubbelwandige RVS bidon, dus het bleef heerlijk lang koel. Mjam, lekker.gios schreef:Die is nieuw voor mij. Leg eens uit alsjeblieftMartin E. van Doornik schreef: Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.
meestal starten renners met een bidon voeding (koolhydraat riijk) en een bidon dorstlesser (iso) Als het heel warm is gaat er ook een boel gewoon water doorheen, om te drinken en om over je heen te gooien. Dat laatste is ook het verstandigst als je een fles van een vreemde krijgt uitgereiktMartin E. van Doornik schreef: Heb helemaal geen idee wat de renners in hun bidons hebben. Red Bull? Laat staan ook bidons die door toeschouwers aangereikt werden, wat zit er dan precies in, met al die dopingschandalen als gevolg? Ik vind het ook betoeterd dat die renners de lege bidons zomaar op grond weggooien, wat kosten die dingen dan wel?
Vertel dat maar 's tegen maffe randonneurs die op liters cola hun brevetjes rijden.Martin E. van Doornik schreef:Halt! Drink nooit en te nimmer koolzuurhoudende dranken zoals deze sinas en cola. Die nemen de zuurstof weg die je hard nodig hebt tijdens het fietsen.Alien schreef:
Ook een mooi verhaal als het waar is