Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldse fietsfilmpjes! - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Wereldse fietsfilmpjes!

513 berichten
Op 1920x1200 ziet het er goed uit hoor.

Nog ietsje oefenen en je kunt de DVD's gaan verkopen...! :wink:
johntelleman schreef:Op: http://vimeo.com/groups/wereldfietser/videos/5115541
kan je kijken naar de fietsavonturen van Gudy Rooijakkers, Harm Reijntjes en John Telleman in de Azilal Atlas in Marokko.

Veel kijkplezier!

John.
Wow John, Gudy en Harm....mooie beelden van een van mijn favoriete fietslanden!
Heb je een nieuwe camera John? Ziet er heel goed uit. Heb al heel veel zin in die Marokko avond :wink:
Gewoon mij 'simpele' niet HD cameraatje.
Studio ingesteld op MPEG4 High Definition en het ziet er echt veel beter uit als de vorige instelling, full screen geloof ik.

Ook ik heb zin in het Marokko avondje!

John.

Trailer/ De Wereldfietser in Tsjechië ' 09


Dit jaar genoten maar liefst twee groepen van een buitenlandreis van de Wereldfietser. De reis van Wenen naar Praag was wederom fantastisch georganiseerd (met elke dag een verrassing) door Jim van den Berg. Hierbij een voorproefje, de trailer voor de video van de eerste groep. De trailer is in elkaar gezet mbv een nieuwe camera en editing software pakket. Ik heb mezelf voorgenomen om nog veel te gaan oefenen voordat ik begin aan de echte video over deze reis. :wink:

O ja als je computer niet zo'n krachtige videokaart heeft, kan je beter voor 'HD off' kiezen.


Klik op het plaatje en veel plezier!




Afbeelding
Afbeelding

Schijnt de zon in Schotland?
Hoe ziet de Ben Nevis eruit?
Hoe blijf je kalm met een miljoen midges om je hoofd?

Zie het in dit filmpje (11.39 min). De HD versie is hier te bekijken. Wat foto's staan hier.

Kort voorproefje:

Afbeelding
Mooi gemonteerd. Leuk gekozen achtergrondmuziek.

Alleen de HD-versie doet het (nog?) niet...
Mooi filmpje, werkt uitnodigend! :lol:
Robertjan schreef:Mooi gemonteerd. Leuk gekozen achtergrondmuziek.

Alleen de HD-versie doet het (nog?) niet...
Bedankt. Het HD filmpje zou het moeten doen, bij mij in ieder geval wel (ook al is Vimeo een beetje traag de laatste tijd :cry: )
Haike schreef:Mooi filmpje, werkt uitnodigend! :lol:
Dank, en dat is ook de bedoeling.
Ik kan het niet meer aanzien, ik MOET echt es mee met zo'n buitenland tocht en anders wel een andere binnenland tocht :D

Oh, ik vergeet het haast: echt schitterende filmpjes!
paul1987 schreef:Ik kan het niet meer aanzien, ik MOET echt es mee met zo'n buitenland tocht en anders wel een andere binnenland tocht :D

Oh, ik vergeet het haast: echt schitterende filmpjes!

Nou wat let je, Paul? 8)
Kom naar het nazomerweekend in het laatste weekend van augustus!
http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=66

En wie weet, krijgen we je ook nog zo gek om filmpjes te maken voor onze WF-videogroep :wink:
Ik ben student dus ik heb altijd 2 grote problemen: Tentamens en anders van september tot juli huiswerk! :cry:

en het andere is geld :oops: maar ik zal zeker proberen erbij te zijn: trouwens, ik maak liever foto's als dat ik film. Uiteraard ben ik wel bereid om een reisverslag te maken :P

Ik ben wel alleen een forumlid, is dat een probleem?

gr paul
paul1987 schreef:IIk ben wel alleen een forumlid, is dat een probleem?
gr paul
Nee hoor.
Je mag best op een weekend komen kijken als je nog geen lid bent.

Video/ De Wereldfietser in Tsjechië ' 09


Hier is hij dan, de video van de buitenlandreis 2009 van de Wereldfietser.
Als je computer niet zo'n krachtige videokaart heeft, kan je beter voor 'HD off' kiezen (rechts in het filmpje). Enne Jim nogmaals hatrstikke bedank!

Klik op het plaatje en veel plezier!

Afbeelding
Netjes gedaan! Op de nieuwe pc neem ik aan? :wink:
Dennis & Marijcke schreef:Zie het in dit filmpje (11.39 min).
Leuk filmpje, prachtige beelden. Brengt weer een hoop herinneringen terug, maar op de fiets ben ik er nog niet geweest. Bedankt voor het delen!

Een paar dingen vielen me op:
- Jullie hebben veel minder op de fiets mee dan wij.
- Je had geluk met het weer (of heb je meer met mooi weer gefilmd dan met regen?)
HansvanderVeeke schreef:
Leuk filmpje, prachtige beelden. Brengt weer een hoop herinneringen terug, maar op de fiets ben ik er nog niet geweest. Bedankt voor het delen!

Een paar dingen vielen me op:
- Jullie hebben veel minder op de fiets mee dan wij.
- Je had geluk met het weer (of heb je meer met mooi weer gefilmd dan met regen?)
Bedankt voor de complimenten en we hadden inderdaad geluk met het weer. Een middag flinke regen + hagel, verder wat korte buitjes en gelukkig veel zon. De filmcamera is niet waterdicht dus vandaar alleen beelden in de tent tijdens regen en wat dreigende luchten.
Afbeelding
Lekker Carnavalsmuziekje, dat Bucovina. Shantel heeft ook een vlottere "disco-versie" gemaakt :D.

Leuk gemonteerd ook, met 1971 en 2009, klassiek ogende kleuren, etc.
Is het trouwens niet Plaza Mayor met een y, i.p.v. Plaza Major met een j?
Zal best kunnen, Mayor met y ipv j, mijn Spaans is niet zo muy bien :wink:
Misschien moet het zijn Plaça Major, Catalaans voor Plaza Mayor? :?

En Bucovina is van oorsprong Roemeens but who cares, ze traden onlangs nog op op Parkpop, was erg leuk 8)
leuk filmpje Minko!