Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Paastocht

159 berichten

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie heeft mijn zwarte handschoenen (merk Craft)?
Ik heb ze in Dalfsen op de tafel laten liggen en ze helemaal niet gemist tot vanochtend. Volgens mij hebben ze bij iedereen wel een keer in de fietstas gezeten :oops:

de Fries schreef:Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie heeft mijn zwarte handschoenen (merk Craft)?
Ik heb ze in Dalfsen op de tafel laten liggen en ze helemaal niet gemist tot vanochtend. Volgens mij hebben ze bij iedereen wel een keer in de fietstas gezeten :oops:

En daar komt die nu mee aan :?

Verdraaid, dat ziet er spannend uit. Een fijn select groepje, waar ik graag bij had willen zijn. Ik ben echter in retraite als voorbereiding op mijn lentetocht naar de balkan.

Dag alle paasijsbeerhazen :D

Ben nu net thuis, woensdag 15.00 uur.
Maandag met zijn vieren ( Annita, Marian, Marco en ik ) naar Enschede gefietst. Ik ben daar op een camping terecht gekomen en dinsdag doorgefietst naar Emmen. Daar ook weer gekampeerd en vanmorgen dus naar huis.

Lieve lieve paashazen, wat was het gezellig en wat heb ik van dit weekend genoten. :!: :oops:

Ik ga straks de foto's uploaden naar mijn fotopic site en geef dan de link wel.

John bedankt voor de organisatie en voor het prachtige weer dat je hebt weten te regelen.

Allemaal tot spoedig ziens en zie met spanning uit naar de volgende tocht.


Groet

Jans

@ De Fries,

zie onder, stond iets eerder in het draadje....
Boop schreef: ...
Iemand nog een extra set paarse handschoenen in zijn tas gevonden?

Gr.
Betty, die wel een paar zwarte handschoenen rijker is.


:roll:

Mijn fotos staan nu op de fotopic site. Kwaliteit is niet daverend, want ik heb ze allemaal met mijn telefoon gemaakt.

http://jans807.photos.de.com


De ondertiteling bij de fotos komt nog wel.
Staan er inmiddels gedeeltelijk op

Groet

Jans

Jans Kinds schreef:Mijn fotos staan nu op de fotopic site. Kwaliteit is niet daverend, want ik heb ze allemaal met mijn telefoon gemaakt.

http://jans807.photos.de.com


De ondertiteling bij de fotos komt nog wel.

Groet

Jans
De kwaliteit valt nog behoorlijk mee. Jullie zullen het wel behoorlijk koud hebben gehad in de morgen. brrrrrr.

Van wie is die mooie oranje regenjas
Ik ben erg benieuwd naar het merk, de prijs en of ie bevalt.

Blanche

de Fries schreef:Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie heeft mijn zwarte handschoenen (merk Craft)?
Ik heb ze in Dalfsen op de tafel laten liggen en ze helemaal niet gemist tot vanochtend. Volgens mij hebben ze bij iedereen wel een keer in de fietstas gezeten :oops:
Ha "de Fries",
Ik heb tot wel 3x gevraagt van wie die zwarte handschoenen merk craft" waren. Maar geen reactie!
Op de laatste dag heb ik ze aan Betty gegeven die graag droge handschoenen aan wou hebben. Dus moet je haar maar even benaderen.
Groeten, Marco

Blanche schreef:Van wie is die mooie oranje regenjas
Ik ben erg benieuwd naar het merk, de prijs en of ie bevalt.
Blanche
De oranje regenjas is van John. Het is een agu regenpak-set, als ik even kijk op de agu site lijkt het de: "RESPIRA PAK MANGO" John was er iig zeer over te spreken en ik ben ook nog op zoek...

Deimor schreef:
Blanche schreef:Van wie is die mooie oranje regenjas
Ik ben erg benieuwd naar het merk, de prijs en of ie bevalt.
Blanche
De oranje regenjas is van John. Het is een agu regenpak-set, als ik even kijk op de agu site lijkt het de: "RESPIRA PAK MANGO" John was er iig zeer over te spreken en ik ben ook nog op zoek...
Nu geef je mijn identiteit weg aan Blanche :lol: Terwijl ik haar juist wilde raden wie ik was op de foto's :roll:

Maar goed in het merkje staat AGU Subito Air, Porray 5000 en heb er zo'n 45 euro voor betaald. De dag voordat ik vertrok met de Paashaasjes heb ik het gekocht. Het was een aanbieding.

Ben er best tevreden over had hiervoor Vaude Escape Jacket was voor het paasweer te licht (trouwens de Vaude was ook al versleten)

John:

Voor het plaatsen van fotos zie de rubriek overige vragen op dit forum.
Het eerste "sticky"item geeft een uitleg hoe je dit moet doen.

Ik heb zelf bij fotopic.net een eigen fotosite geopend. Is gratis, en met een link er naar toe kan iedereen de fotos zien.

Het was een bijzonder weekend :!: :roll:

Groet

Jans

Jans Kinds schreef:John:

Voor het plaatsen van fotos zie de rubriek overige vragen op dit forum.
Het eerste "sticky"item geeft een uitleg hoe je dit moet doen.

Ik heb zelf bij fotopic.net een eigen fotosite geopend. Is gratis, en met een link er naar toe kan iedereen de fotos zien.

Het was een bijzonder weekend :!: :roll:

Groet

Jans
He Jans bedankt voor de tips!!! kom er wel uit. Van de week zet ik ze erop. Wil er nog ff aan klussen. :lol:

John

eric190173 schreef:@ De Fries,

zie onder, stond iets eerder in het draadje....
Boop schreef: ...
Iemand nog een extra set paarse handschoenen in zijn tas gevonden?

Gr.
Betty, die wel een paar zwarte handschoenen rijker is.


:roll:
Inmiddels zijn ze idd gelocaliseerd. Ik weet dat James, Marco en ook Betty zich over deze handschoenen hebben ontfermd en wil hen (en mogelijk ook anderen) hartelijk danken voor de goede zorgen.

Groet, Patrick

PS: en toch geen moment koude handen gehad dit weekend!

Ok hoop dat het goed gaat. Hier dus mijn foto's van de Paastocht.

http://picasaweb.google.nl/clearwaterv15/Paastocht

Last but not least :wink:

John

:D Mooi John :!:

Zo weet toch elke fotograaf weer andere aspecten en details op de gevoelige plaat :?: ik bedoel het gevoelige chipje :idea: vast te leggen.

Jouw plaatjes vertellen ook weer hun eigen verhaal.
Pasen 2008 zal nog lang in menig geheugen blijven hangen.......hoe barbaars, hoe koud, hoe nat, hoe zonnig, hoe gezellig, hoe bijzonder.

Waar krijg je een groep fietsers bij elkaar van zo uiteenlopende persoonlijkheden en leeftijden, met allemaal maar één doel:

FIETSEN :!:

Nou bij de Wereldfietsers dus.


Groet

Jans
Leuk om de foto's te zien als niet paas-fietser.
Een respect voor jullie gezien de omstandigheden. Echte bikkels!

Hoi Paasbikkels!

Wat een gave foto's. Das was af en toe echt afzien geloof ik. Respekt hoor :-)
Als ik die foto's zo zie krijg ik gelijk zin in warme sjokomelk met rum :D

Fiets de wereld,
Whisky

Jans Kinds schreef::D Mooi John :!:

Zo weet toch elke fotograaf weer andere aspecten en details op de gevoelige plaat :?: ik bedoel het gevoelige chipje :idea: vast te leggen.

Jouw plaatjes vertellen ook weer hun eigen verhaal.
Pasen 2008 zal nog lang in menig geheugen blijven hangen.......hoe barbaars, hoe koud, hoe nat, hoe zonnig, hoe gezellig, hoe bijzonder.

Waar krijg je een groep fietsers bij elkaar van zo uiteenlopende persoonlijkheden en leeftijden, met allemaal maar één doel:

FIETSEN :!:

Nou bij de Wereldfietsers dus.


Groet

Jans
Nu ik denk dat ik voorlopig geen Paastocht meer hoef te organiseren. Zeker wat het weer betreft 8)

Morgen ga ik met een maatje in de buurt fietsen. Vind het knap dat je helemaal naar Emmen bent terug gefiets!!!

Ben zo brutaal om deze topic voor onderstaande boodschap te gebruiken Jans :wink:

Hé Patrick en Matthijs hoe is ie zijn jullie soms ondergedoken na de Paastocht, willen jullie niet meer met mij fietsen :wink:

John