Ik was altijd al een goede sprinter op de laatste 10 meterHaike schreef:Niet meer!! Ze zijn aan het demareren!!!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Welnee Rutger ik was gewoon melig, je denkt toch niet echt dat ik het van belang acht hoelang deze draad wordt? Pas toen Marten er met een kwinkslag op wees kreeg ik het in de gaten, en na al dat heen en weer geschrijf was ik ff aan iets anders toe. Een km vreter ben ik nooit geweest en hard gaan kan ik niet (meer) en vindt ik ook niet interesant. De weg gaan is het doel, en het doel is de weg.Rutger schreef:Of deze discussie wel of niet effect heeft, is het een feit dat vele mensen de afgelopen dagen (ook met kerst!!) aktief geweest zijn op het forum.
Soms is het heerlijk om wat te kissebissen over zaken die nu niet echt belangrijk zijn.
Overigens is een record, maar een record. Ik houd niet van die prestatiedrang. Dat is meteen een nieuw item of poll denk ik. Zijn wereldfietsers prestatiegericht?l
Precies, gewoon een geintje, niet meer niet minder !!Haike schreef:Welnee Rutger ik was gewoon melig, je denkt toch niet echt dat ik het van belang acht hoelang deze draad wordt? Pas toen Marten er met een kwinkslag op wees kreeg ik het in de gaten, en na al dat heen en weer geschrijf was ik ff aan iets anders toe.Rutger schreef:Overigens is een record, maar een record.
Willemwillem.megens schreef:Hebben jullie al gezien dat ene Marco overal reclame voor zijn winkel heeft gemaakt? Ik gun het hem van harte - ondersteuning bij individuele fietsreizen, dat moet je passie zijn want rijk zul je er niet van worden - maar ook hier weer voer voor de discussie waar je dit soort berichten eigenlijk zou moeten plaatsen.
And so this story was to be continued...
Uiteraard Haike, dat zou ik zelf misschien ook doen. Maar ik denk ook dat hier voldoende volwassen mensen komen die ingrijpen, of aan de bel trekken, als het te ver gaat.Haike schreef:maar ik schreef al eerder in deze draad als er een soort van niemandsland ontstaat, gaan mensen dingen proberen, op zoek naar de grens.
Dat gaat mij duidelijk te ver. Dit forum kan toch niet bedoeld zijn als gratis advertentieruimte voor commerciële organisaties?willem.megens schreef:Hebben jullie al gezien dat ene Marco overal reclame voor zijn winkel heeft gemaakt? Ik gun het hem van harte - ondersteuning bij individuele fietsreizen, dat moet je passie zijn want rijk zul je er niet van worden - maar ook hier weer voer voor de discussie waar je dit soort berichten eigenlijk zou moeten plaatsen.
And so this story was to be continued...
Ik ben het met Willen en Peter eens, en ik kan denk ik wel (weer) aanwijzen waar de pijn vandaan komt. Dit forum is namelijk een uitwisslingsplaats van informatie dóór fietsreizigers. En de gewraakte Marco doet hier aanvullingen in naam van een commerciële organisatie en niet als ervaring met de door hem genoemde activiteiten. Hij kan in die hoedanigheid ook geen enkele uitspraak doen over de kwaliteit van de door hem geleverde zaken. En dat is juist waar onze hele vereniging voor dient: uitwisseling van informatie door ervaringsdeskundigen!bert sitters schreef:Wat Marco doet is een aanvulling geven op de beschrijvingen van reisorganisaties met speciale individuele fietsreizen, zoals Asian Way of Life en Vlieg & Fiets die al jaren in de landeninformatie staan vermeld.