Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december

169 berichten

GerdC


Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 27 Dec, 2006 22:17 Onderwerp:
effe wat tegenwicht bieden tegen dat andere lijntje.

Fokko, ik was er jammer genoeg niet bij, maar wie weet .... misschien in 2007 wel.

Gerd

GerdC verricht kopwerk voor de hemelvaartploeg :D

Haike schreef:Niet meer!! Ze zijn aan het demareren!!! :wink:
Ik was altijd al een goede sprinter op de laatste 10 meter :wink:

Michael W schreef:
Haike schreef:Niet meer!! Ze zijn aan het demareren!!! :wink:
Ik was altijd al een goede sprinter op de laatste 10 meter :wink:
Ikke niet enne 31 dec is nog ver weg!! :lol:

Misschien nu weer terug naar de basis: het bepalen wat "tolerant reclamebeleid" eigenlijk precies betekent ?
Dus komen tot een duidelijk omschrijving.

Laat ik het jaarlijkse bokbier festival in Amsterdam als voorbeeld nemen.

Dat vindt plaats in de Beurs van Berlage. Alle Nederlandse brouwerijen die een bokbier brouwen kunnen als ze mee willen doen hun bokbier aan leveren met een tap erbij om het uit het vat te krijgen. Ze mogen het echter niet zelf tappen. Dat wordt gedaan door de leden van Pint wat een club is van amateurbrouwers. Die organiseren het ook, huren de beurs af en dergelijke. Dit om neutraliteit te verkrijgen.

Een variant is hier misschien ook mogelijk, iedereen die commercieel iets te melden heeft op het gebied van fietsen levert zijn matriaal aan bij een centraal punt van de wereldfietser, die het vervolgens hier plaatst op het forum. Ga je het centrale punt omzeilen door toch commercieel te posten zonder overleg zou het verwijderd dienen te worden en de toegang tot het forum ontzegt worden.
Het is een variant op,ik wil niet zeggen dat het de juiste is.

Jongens, jongens toch!!!
Hou er nu toch eens een keertje mee op!!!!
Moeten wij dit nu leuk vinden??
Ik geloof dat ik het forum maar laat voor wat het is. :twisted:
Jammer dat ik dit draadje nu langer gemaakt heb wat niet de bedoeling is maar ik moest het even kwijt.

Als je niks anders te doen hebt ga maar fietsen en als je langs komt, kom maar een békske koffie drinken.

Of deze discussie wel of niet effect heeft, is het een feit dat vele mensen de afgelopen dagen (ook met kerst!!) aktief geweest zijn op het forum.
Soms is het heerlijk om wat te kissebissen over zaken die nu niet echt belangrijk zijn.

Overigens is een record, maar een record. Ik houd niet van die prestatiedrang. Dat is meteen een nieuw item of poll denk ik. Zijn wereldfietsers prestatiegericht?

Bert, Leon, jullie hadden het nog over dat we straks alle drie misschien aan de rand van het veld moeten gaan kamperen. Ik weet niet waarom, maar in ieder geval blijf ik het liefst ver weg van de luidsnurkende Bert.


Rutger
www.rutgersreizen.nl

Rutger schreef:Of deze discussie wel of niet effect heeft, is het een feit dat vele mensen de afgelopen dagen (ook met kerst!!) aktief geweest zijn op het forum.
Soms is het heerlijk om wat te kissebissen over zaken die nu niet echt belangrijk zijn.

Overigens is een record, maar een record. Ik houd niet van die prestatiedrang. Dat is meteen een nieuw item of poll denk ik. Zijn wereldfietsers prestatiegericht?l
Welnee Rutger ik was gewoon melig, je denkt toch niet echt dat ik het van belang acht hoelang deze draad wordt? Pas toen Marten er met een kwinkslag op wees kreeg ik het in de gaten, en na al dat heen en weer geschrijf was ik ff aan iets anders toe. Een km vreter ben ik nooit geweest en hard gaan kan ik niet (meer) en vindt ik ook niet interesant. De weg gaan is het doel, en het doel is de weg.

Haike schreef:
Rutger schreef:Overigens is een record, maar een record.
Welnee Rutger ik was gewoon melig, je denkt toch niet echt dat ik het van belang acht hoelang deze draad wordt? Pas toen Marten er met een kwinkslag op wees kreeg ik het in de gaten, en na al dat heen en weer geschrijf was ik ff aan iets anders toe.
Precies, gewoon een geintje, niet meer niet minder !!

Hebben jullie al gezien dat ene Marco overal reclame voor zijn winkel heeft gemaakt? Ik gun het hem van harte - ondersteuning bij individuele fietsreizen, dat moet je passie zijn want rijk zul je er niet van worden - maar ook hier weer voer voor de discussie waar je dit soort berichten eigenlijk zou moeten plaatsen.

And so this story was to be continued...

Alle aandacht voor deze discussie heeft Marco op een idee gebracht. Overigens kan Marco zich nog geen winkel veroorloven, maar misschien binnenkort wel, als er maar veel discussie over Marco komt.

willem.megens schreef:Hebben jullie al gezien dat ene Marco overal reclame voor zijn winkel heeft gemaakt? Ik gun het hem van harte - ondersteuning bij individuele fietsreizen, dat moet je passie zijn want rijk zul je er niet van worden - maar ook hier weer voer voor de discussie waar je dit soort berichten eigenlijk zou moeten plaatsen.

And so this story was to be continued...
Willem
Het meeste valt duidelijk onder verantwoordelijkheid van de "Landeninformatie" en onder de oproep reisgenoten staat het op persoonlijke titel. Niks mis mee toch?

Aha!

Dat brengt mij op een vraag: hoe kan ik net als Marco (en jullie) van die teksten onder een streep onderaan een bericht zetten?

willem.megens schreef:Aha!
Dat brengt mij op een vraag: hoe kan ik net als Marco (en jullie) van die teksten onder een streep onderaan een bericht zetten?
In je Profiel (rechtsboven, niet onder je bericht dus) en dan gewoon iets invullen bij Onderschriften.

Hm,... ik vind het een beetje een mix van alles wat. maar ik schreef al eerder in deze draad als er een soort van niemandsland ontstaat, gaan mensen dingen proberen, op zoek naar de grens.

Haike schreef:maar ik schreef al eerder in deze draad als er een soort van niemandsland ontstaat, gaan mensen dingen proberen, op zoek naar de grens.
Uiteraard Haike, dat zou ik zelf misschien ook doen. Maar ik denk ook dat hier voldoende volwassen mensen komen die ingrijpen, of aan de bel trekken, als het te ver gaat.

willem.megens schreef:Hebben jullie al gezien dat ene Marco overal reclame voor zijn winkel heeft gemaakt? Ik gun het hem van harte - ondersteuning bij individuele fietsreizen, dat moet je passie zijn want rijk zul je er niet van worden - maar ook hier weer voer voor de discussie waar je dit soort berichten eigenlijk zou moeten plaatsen.

And so this story was to be continued...
Dat gaat mij duidelijk te ver. Dit forum kan toch niet bedoeld zijn als gratis advertentieruimte voor commerciële organisaties?
Op de meeste fora worden dergelijke uitingen echt keihard geweerd, en met reden, want voor je het weet is uitwisseling van informatie tot een diarree van reclame geworden.
Het lijkt me voor het behoud van dit forum absoluut noodzakelijk dat er duidelijke richtlijnen komen!

Wat Marco doet is een aanvulling geven op de beschrijvingen van reisorganisaties met speciale individuele fietsreizen, zoals Asian Way of Life en Vlieg & Fiets die al jaren in de landeninformatie staan vermeld.

bert sitters schreef:Wat Marco doet is een aanvulling geven op de beschrijvingen van reisorganisaties met speciale individuele fietsreizen, zoals Asian Way of Life en Vlieg & Fiets die al jaren in de landeninformatie staan vermeld.
Ik ben het met Willen en Peter eens, en ik kan denk ik wel (weer) aanwijzen waar de pijn vandaan komt. Dit forum is namelijk een uitwisslingsplaats van informatie dóór fietsreizigers. En de gewraakte Marco doet hier aanvullingen in naam van een commerciële organisatie en niet als ervaring met de door hem genoemde activiteiten. Hij kan in die hoedanigheid ook geen enkele uitspraak doen over de kwaliteit van de door hem geleverde zaken. En dat is juist waar onze hele vereniging voor dient: uitwisseling van informatie door ervaringsdeskundigen!
Volgens mijn eerder gedane voorstel had de man zijn info moeten doorspelen aan de landeninfo-medewerker van De Wereldfietser die dan had kunnen bepalen of en hoe uitgebreid Marco's informatie bij de landeninfo komt te staan.
Leon

Eeuh, aan iedereen die zoveel tijd heeft om te reageren: Ahum, ben je handig? Zin om hier te sleutelen? Dan kun je hier je sociale vaardigheden oog-in-oog met een echt mens (en fietsen) vergroten.

Maar dan NIET internetten in de baas zijn tijd! :lol: :lol: