Snel gevonden Willem, daar is het inderdaad.
Voormalige steenfabriek De Plasserwaard.
De volgende is voor jou.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Snel gevonden Willem, daar is het inderdaad.
Niet echt gevonden hoor, ik wist het. Ik fiets er regelmatig langs op weg naar de Veluwe (en vroeger Re-cycle in Wageningen). Morgenvroeg plaats ik een nieuwe raadplaat.JJFietst schreef: ↑ma 13 jul, 2020 22:59Snel gevonden Willem, daar is het inderdaad.
Voormalige steenfabriek De Plasserwaard.
De volgende is voor jou.
De gebouwen hier vormen samen de korte golf:DaVinci schreef: ↑ma 13 jul, 2020 22:20Inderdaad, daar is het. https://www.google.nl/maps/@52.1737551, ... a=!3m1!1e3
Ik vroeg mij al af waar die gebouwtjes voor dienden.
Uiterwaarden klopt. Maar de locatie ligt niet ten westen van Arnhem.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 14 jul, 2020 10:19Zo te zien uiterwaarden op de voorgrond, want er ligt niet voor niets een keermuur voor die langwerpige barak, met in de verte heuvels. Ten westen van Arnhem of in de buurt van Grebbeberg?
Heb ook gezocht langs de oostoever van de Maas van Venlo tot Mook, maar daar zijn amper uiterwaarden. Geen zin meer, nu gaat m'n PC uit....willem.m schreef: ↑di 14 jul, 2020 10:41Uiterwaarden klopt. Maar de locatie ligt niet ten westen van Arnhem.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 14 jul, 2020 10:19Zo te zien uiterwaarden op de voorgrond, want er ligt niet voor niets een keermuur voor die langwerpige barak, met in de verte heuvels. Ten westen van Arnhem of in de buurt van Grebbeberg?
De Vecht heeft geen uiterwaarden als je die in Utrecht bedoelt....
Nee die Vecht bedoel ik niet, is nl ten westen van Arnhem.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 14 jul, 2020 21:48
De Vecht heeft geen uiterwaarden als je die in Utrecht bedoelt....
Dit begrijp ik niet.
Of ik moest nodig naar bed, ik lees dat de plek nu wel ten westen van Arnhem ligt, erwijl je dus zegt dat de Vecht die jij bedoeld langs Ommen gaat. (en dus ten oosten van Arnhem)
Ganz richtig! Sie sind, herr JanH.JanH schreef: ↑wo 15 jul, 2020 19:20hier, aan het begin van de IJssel: https://www.google.nl/maps/@51.9677441, ... 6656?hl=nl