Heel leuk idd. Zou in andere landen ook wel mogentimvanveen schreef: ↑di 16 jun, 2020 16:30Veel bothies in de buurt (oude huisjes in 'middle of nowhere' waar je gratis mag overnachten).
Veel bothies zijn toch in handen van bergsportclubs?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heel leuk idd. Zou in andere landen ook wel mogentimvanveen schreef: ↑di 16 jun, 2020 16:30Veel bothies in de buurt (oude huisjes in 'middle of nowhere' waar je gratis mag overnachten).
Bedankt voor het delen.
Ben je me nu net voor, ik heb zojuist ontdekt dat de nummerplaten van de auto's van Colorado zijn....
Daarmee ben je er nog lang niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 16 jun, 2020 19:31Ben je me nu net voor, ik heb zojuist ontdekt dat de nummerplaten van de auto's van Colorado zijn....
Zo te zien een hoop veranderd dan in de tijd waar ik veel door Washington DC heb gefietst. Nog onder president Richard Nixon. Je kon toen makkelijk rond het Witte Huis fietsen en naar de achtergevel, die met de halfronde uitbouw, kijken. Er waren nergens versperringen te zien, behalve bij de poorten van het presidentiële verblijf zelf. Ik ben er zelfs binnen geweest en mijn fiets heeft tegen het Witte Huis geparkeerd gestaan, helaas geen foto.... Alléén al voor de foto, dé foto, wil ik wel nog eens naar Washington vliegen.
Hallo Jan-Joost, je hebt het juist gevonden! Het water hier is een restant van het gedempte oude Winschoterdiep, dat vroeger verder doorliep waar nu de Meint Veningastraat is. Rond 1953 is er iets noordelijker een nieuw Winschoterdiep gegraven, omdat de boten steeds groter werden. En toen zijn daar de grote scheepswerven met de bekende zijwaartse tewaterlatingen ontstaan. Ik heb een periode op een drukkerij gewerkt in het bedrijventerrein Rengerspark (naast transportbedrijf Reining) en wekelijks in de pauze fietste ik naar de warme bakker Meijer om brood voor thuis te halen. En nu staat mijn molen op nog geen twee kilometer daarvandaan. Na zo'n draaidag doe ik hier ook weer boodschappen, meestal bij de Aldi.Jan-Joost schreef: ↑do 18 jun, 2020 19:58Sluiskade, Hoogezand.
Hier: https://www.google.nl/maps/@53.1650293, ... 312!8i6656
Dit keer een dom geval van: daar kom ik nog wel eens voorbij...