Hij is vannacht blijkbaar gestolenRachel schreef:Ruim 5 uur later kwam ik deze beeldengroep tegen nadat ik een paar keer de 'verkeerde' weg had genomen en ietwat verdwaald was.
Waar o waar?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:In Rijnsburg kwam ik al jaren niet meer...Michael W schreef:6 kmRachel schreef:Mja, wat is dichtbij. De enige die echt dichtbij ligt, is een grondzeiler met de toepasselijke naam 'Hoop doet leven'...
Die "hoop doet leven" stond vroeger in Rijnsburg, is een aantal jaren geleden verplaatst, en daar kan je met de fiets bij komen !!
Egmond a/d Hoef heeft geen wipmolen maar wel een zeer vervallen beltmolen, de "Koffiemolen". De Schoterveense molen staat in Haarlem.Michael W schreef:Er waren gisteren helaas geen wolken (die kan ik er wel bij fotoshoppen natuurlijk)Franke schreef: Jammer van de wolkenloze lucht anders had ik 'm wel geweten...
Nu een gokje: Egmond aan den Hoef
Tip 2: je kan er alleen lopend komen over een kilometers lang pad.
In Warmond e.o. staan veel mooie molens maar die zijn het allemaal niet.Rachel schreef:In Rijnsburg kwam ik al jaren niet meer...
Is het soms de 'Zweilandermolen in Warmond, waar ik ook al lang niet meer was. ?
Kirche Masthugget of Masthuggskyrkan in Göteborg of Gothenburg of GotenburgMartin E. van Doornik schreef:Nu een nieuwe raadselfoto: afgelopen vrijdag 27 juni om 19.10 uur gefotografeerd, maar waar? Het is wel een grote stad in het buitenland. http://www.mijnalbum.nl/Album=63UEXJKU
Nee, helemaal niet.Michael W schreef:Tja Rijnsburg is ook niet echt interessant hé
Het is de de Lageveensemolen in Lisse, in het natuurgebied Wassergeest, grenzend aan de Keukenhof !!Rachel schreef:Na een warme wolkbreuk alhier waar ik met blote voeten doorheen ben gaan stampen, wist ik plotseling het antwoord!
Natuurlijk, het moest de Lageveensemolen in Lisse zijn!
Dan weet ik het direct.Rachel schreef:
Nog een hintje over de blije beelden:
ik passeerde o.a. deze weg
en liet mij overvaren hetgeen een foute keuze was. De veerbaas leek reusachtig op de lachende man in de beeldengroep. Volgens mij zijn dit de standaard-genetische trekken van mannen in die omgeving.