Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 629 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35073 berichten
Hemelvaart 2015 en Pinksteren 2018?
JanH schreef:
vr 01 mei, 2020 17:49
Hemelvaart 2015 en Pinksteren 2018?
Ja, klopt.
Dan is het vast ten oosten van Maassluis en ten zuiden van Delft. Daar liggen wel wat van zulke jaaggpaden. Al dacht ik dat die inmiddels allemaal verlegd, verbreed en geasfalteerd waren.
Vlaardingervaart, bij de overgang Vlaardingsekade - Trekkade?
Ik heb deze https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... tocht-2018 route eens goed bekeken maar kon het niet vinden.
De combinatie smal fietspaadje en het huis links met de zonnepanelen op het dak kreeg ik niet gevonden, maar dat zal wel aan mij liggen.
Gefeliciteerd Tovenaar. Dat is de plek. Ik had hier wel gekeken maar alleen met Streetview, was Mapillary even vergeten :(
Nu nog even de formele bevestiging van WillemT afwachten.
Om precies te zijn bij Zwetkade nr 36 maar ik kan ook geen zonnepanelen vinden op de luchtfoto's :wink:
https://goo.gl/maps/ExfoMTWxBdXfVaEZ8
Op de foto van Ankeric staat al wel een ladder klaar voor het installeren van die panelen? :lol:
Het is inderdaad de Zwethkade langs de Berkelse Zweth. Toen ik er in 1991 voor het eerst overheen fietste, was het paadje nauwelijks smaller. Het heeft de tand des tijds in het drukke Westen dus goed doorstaan. De foto is afgelopen Koningsdag gemaakt. Het moet niet gekker worden, het leek wel hoog zomer!
keesswart schreef:
vr 01 mei, 2020 23:36
Al dacht ik dat die inmiddels allemaal verlegd, verbreed en geasfalteerd waren.
Deze kade is gelukkig de dans ontsprongen, ik hoop dat men beseft dat dit een unieke kade is en dat verbreding en/of verharding niet aan de orde is.

Wat overigens ook zo'n mooie kade is, is het jaagpad tussen Vrouwenakker en Bilderdam. Ik wilde daar vandaag overheen fietsen, maar het was gesloten. Niet vanwege corona-maatregelen maar vanwege werkzaamheden. In de verte zag ik diverse grondverzetmachines staan. Op internet lees ik nu dat het om dijkverbetering ging. Ik hoop maar dat de authentieke waarde van het jaagpad behouden blijft.

Tovenaar, aan jou de volgende!
De volgende:
schuur.jpg
Een doodgewone schuur zoals men aantreft in een van de vele nieuwbouwwijken. Maar er bevind zich een oude automatiek binnen, afkomstig van een cafetaria. Onmogelijke opgave.
Deze is zeker niet onmogelijk, is geen doodgewone schuur en ook niet in een nieuwbouwwijk.
Het kan zomaar een eieren-automatiek zijn...
Dat zou zomaar kunnen kloppen :wink:
Utrechtseweg 1 te Renswoude?
De tovenaar schreef:
za 02 mei, 2020 22:30
De volgende:
schuur.jpg
Gemaakt op een recente tocht? Van je huis naar je schuurtje achterin de tuin? ;)


Carl
Er blijken toch wel veel eierautomaten in Nederland...
Die van Martin kende ik nog niet, bedankt voor de tip, zal er eens langsfietsen en aan m'n verzameling toevoegen. De raadplaat is ongeveer driekwartier fietsen van Renswoude en in de goede provincie. Het schuurtje staat niet in een achtertuin maar aan de weg en is te zien op streetview, maar niet op google maps.
Ik meen dat ik de foto als eens gezien heb. Is die gemaakt tijdens een recente WF tocht?

Pieter
Geen idee of daar een WF tocht langs is gekomen.