Met deze hint gok ik op "Valley of the Tears (Hoya de la Vieja)"
Zie ook De 10 mooiste beklimmingen van Gran Canaria.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Met deze hint gok ik op "Valley of the Tears (Hoya de la Vieja)"
Tsja, kan er ook wel langs hebben gefietst. Is weinig uit af te leiden.
JanH,
Zo te zien een parkeerplaats met picknicktafels welke men meestal naast doorgaande wegen vindt. Vanwege een table d'orientation zeker hoog gelegen. Moet toch ergens op Google satelliet te vinden zijn? Aan de horizon nergens een kerktoren o.i.d. te zien.Bridgestone SM schreef: ↑za 04 apr, 2020 21:26JanH,
Je hebt met je eerste gok direct een schot in de roos.
Je vindt dit panorama in de uitlopers van de Ardennen.
Niks cryptisch: Je pikt precies de juiste landschaps-info op.
Frankrijk had ik al zonder cryptische omhaal meegegeven.
Er zit in de hints verder slechts één nauwelijks cryptisch element.
Een hint die niet anders als een glimlach kan oproepen ....
... zodra je de oplossing ziet.
DaVinci,
De Table d'Orientation is ook goed ...
... alleen een picknick-tafel was onvoldoende voor een statiefoto.
Ik keek even, een bekende fietsroute/fietsroute-boekje - op dit forum besproken - komt er niet langs.
Deze route komt wel in de buurt (tot op zo'n 40 km), het had gekund, maar voor iedere route moet je keuzen maken, en voor de bedoelde route zijn er vele keuzes en dus ook vele alternatieven denkbaar. De route-maker ontkent dit ook niet.
Goed gezien. Een paar opmerkingen:Martin E. van Doornik schreef: ↑za 04 apr, 2020 22:19Zo te zien een parkeerplaats met picknicktafels welke men meestal naast doorgaande wegen vindt. Vanwege een table d'orientation zeker hoog gelegen. Moet toch ergens op Google satelliet te vinden zijn? Aan de horizon nergens een kerktoren o.i.d. te zien.
Net de winterbanden voor de rest van het jaar-banden gewisseld, een aardige klus voor een zondagmiddag verplicht huisarrest (nu ja, in dit geval stoep-arrest). Deze zondag het bos in of een rondje fietsen lijkt mij een minder goede tijdspassering, vooral ook omdat het vandaag wel motor-uitlaat-zondag lijkt.JanH schreef: ↑zo 05 apr, 2020 12:39Bij doorgaande weg ben ik uitgegaan van Noord-Zuid en gekeken bij D978, D985 en D6, allemaal in de France Ardennes. Af en toe zie je wel wat pick-nick plaatsen. Maar geen die lijkt. De omgeving van D978 en D985 lijkt meer op het raad plaatje dan D6.
Tsja, nu weer de tuin in
Tja, je zoekt in het juiste stroomgebied. Frankrijk ligt evenwel vol met prachtig fietsbaar asfalt, veelal D-wegen.
Kijk, zo leer ik ook weer wat bij, bijv. dat de Groene Valleien Route wie langs komt, ik dacht dat die noordelijker bleef.JanH schreef: ↑ma 06 apr, 2020 16:17Dit is wel héél erg
Ik heb op dezelfde plek gestaan en heb deze foto gemaakt, in 2017.
Knipsel-1.JPG
Hier is het: https://www.google.nl/maps/@49.468891,4 ... 6656?hl=nl
In het midden van het tableau ligt Voncq, en dat deed bij mij een belletje rinkelen.
De Groene Valleien Route komt hier langs.