Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Forum alleen toegankelijk voor leden? - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Forum alleen toegankelijk voor leden?

128 berichten
Ha Leon,

wat is er mis met mijn taalgebruik? Ik neem aan dat je autochtone Amsterdammers bedoelt :lol:

Eric
de gebrekkige uitspraak en dialecte termen die Amsterdammers gebruiken.
Eric Schuijt schreef:Ha Leon,
wat is er mis met mijn taalgebruik? Ik neem aan dat je autochtone Amsterdammers bedoelt :lol:
Eric
de gebrekkige uitspraak en dialecte termen die Amsterdammers gebruiken.
Eric,
Je citaat is niet correct. Je hebt het woordje 'veel' in 'veel Amsterdammers' weggelaten :twisted:
Leon
... en verder ben ik van mening dat de huidige situatie (verenigingsdeel afgesloten, overige delen openbaar) voldoet aan informatieverschaffing door een open organisatie als De Wereldfietser en dat in welk dialect dan ook ...
Ik moet zeggen dat ik nog nooit op het afgesloten verenigingsdeel gekeken heb.
Wim
arnob schreef:(...)(verenigingsdeel afgesloten, overige delen openbaar)
Welk deel is dat eigenlijk? Ik kom nooit op 'een deel' waarvoor ik apart moet inloggen o.i.d. Graag nadere toelichting.
:lol:
Iris-in-Zwolle schreef:
arnob schreef:(...)(verenigingsdeel afgesloten, overige delen openbaar)
Welk deel is dat eigenlijk? Ik kom nooit op 'een deel' waarvoor ik apart moet inloggen o.i.d. Graag nadere toelichting.
:lol:
Als je inlogt en dan naar de forumindex gaat zie je ineens wél het besloten gedeelte tussen de rest vermeld staan.
Het wordt wel langzamerhand lastig om de benodigde info te vinden op deze site. Het standaard gegeven dat meer structuur meer duidelijkheid brengt wordt behoorlijk ver geëxtrapoleerd.
Leon
Leon schreef:Als je inlogt en dan naar de forumindex gaat zie je ineens wél het besloten gedeelte tussen de rest vermeld staan.
Ik zie niks, maar als je daarna op een onderdeel van de index klikt, dan staat het overal altijd bovenaan. Beetje erg veel overbodig wel, gewoon 1x opnemen in de index - in het vakje algemeen - is veel duidelijker (als ik er wat van mag zeggen tenminste) :wink:
Michael W schreef:
Leon schreef:Als je inlogt en dan naar de forumindex gaat zie je ineens wél het besloten gedeelte tussen de rest vermeld staan.
Ik zie niks, maar als je daarna op een onderdeel van de index klikt, dan staat het overal altijd bovenaan. Beetje erg veel overbodig wel, gewoon 1x opnemen in de index - in het vakje algemeen - is veel duidelijker (als ik er wat van mag zeggen tenminste) :wink:
Aaaah, nou begrijp ik het. Je moet eerst een mail sturen naar http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 20&t=10153 en de eerstvolgende keer (of een paar dagen later) dat je dan inlogt op het forum zie je opeens een aantal extra fora (genaamd clubhuis) waar je nog meer dingen kunt lezen (o.a. bestuurszaken, verslagen enzo), maar nog niet het verslag van de ALV van begin mei 2009 :oops: .