Is het Yorkshire? Of Northumberland?De tovenaar schreef:
Als je Firefox hebt, klik je rechts met de muis op het plaatje.
Afbeeldingslokatie kopiëren. Hier plakken, en tussen
In Internet explorer werkt dit geloof ik niet.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Klopt, je moet dan onder eigenschappen kijken en dan het adres (url) van de foto kopiëren, maar bij Picasaweb werkt de link niet in het hoofdvenster van de foto zelf, wel bij het overzicht van de foto's.Michael W schreef:Werkt in IE precies hetzelfde !!De tovenaar schreef:[In Internet explorer werkt dit geloof ik niet.
Nee, het is in de Yorkshire Dales. Hartknott was overigens wel in dezelfde vakantie.Michael W schreef:Hardknott pass, Lake Districtwillem.megens schreef:Jij zit in de goede richting. Ik kan wel een hint geven. Het is een beklimming naar een wonder der natuur.Maurice schreef: Is het Yorkshire? Of Northumberland?
Inderdaad, maar die in Italië is wellicht nog steiler.Michael W schreef:Nieuw Zeeland ? Baldwin Street in Dunedin ?
Baldwin Street's claim to fame has caused some controversy after it emerged that the original entry in the Guinness Book of Records was based on a typographical error, claiming a maximum gradient of 1:1.266 (38° or 79%). This would be impossible to walk up, and appears to be an error for 1:2.66, which itself is slightly steeper than the currently accepted figure of 1:2.86. Alternatively, the mistake may have been caused by confusion between grade in degrees and percentage grade, i.e., mixing up 38% with 38°.