Ik kwam eergisteren tijdens het opruimen van de garage nog een heus tweetalig "Diploma T-B-T Diplome" uit 2003 tegen, ofwel een certificaat van de door mij (uit)gereden toertocht Tilff-Bastogne-Tilff, ook wel door velen vertaald naar Luik-Bastenaken-Luik. Het is inderaad dezelfde route, zij het dat de start en finish in Tilff plaatsvond i.p.v. in Luik.
De tocht was goed voor 220 km, met de nodige (leuke en bekende) klimmetjes.
Het was weliswaar op de racefiets
, maar toch, mijn langste afstand ooit aan één stuk gereden op de fiets.
Zodra ik een noemenswaardige afstand aan één gereden heb op mijn vakantiefiets met bepakking, zal ik dit melden. Voorlopig zal het er niet van komen, omdat onze jongste zoon mee gaat op fietsvakantie.
Hij heeft vorig jaar ruim 70 km gefietst op één dag, met twee gevulde Ortlieb City rollers op een relatief zware (kinder)mountainbike. Voor een jongetje van toen net 9 jaar een beste afstand.
De tocht was goed voor 220 km, met de nodige (leuke en bekende) klimmetjes.
Het was weliswaar op de racefiets
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zodra ik een noemenswaardige afstand aan één gereden heb op mijn vakantiefiets met bepakking, zal ik dit melden. Voorlopig zal het er niet van komen, omdat onze jongste zoon mee gaat op fietsvakantie.
Hij heeft vorig jaar ruim 70 km gefietst op één dag, met twee gevulde Ortlieb City rollers op een relatief zware (kinder)mountainbike. Voor een jongetje van toen net 9 jaar een beste afstand.