[quote="peter de rijk"]
Ik ben het met je eens, maar aan de andere kant denk ik dat het goed is als we discussies van het soort dat ik onlangs met Bert Sitters over zijn Thailandreis voerde -- en die daarnet ook weer ter sprake kwam (zie
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=5786) -- op voorhand kunnen vermijden. Duidelijkheid over wat wel en niet kan, zal de sfeer juist ten goede komen.
quote]
Beste Peter de Rijk,
Die discussie had over de Thailandtocht jijzelf op voorhand kunnen vermijden door eerst met mij contact op te nemen over de status van dat initatief in plaats van in het blinde weg te roepen dat het een "commerciele reis" is. Toen ik duidelijk maakte dat ik dit uit puur plezier doe en er niets op verdien, kwam jij ineens met de invulling dat ik me voor een karretje laat spannen,
Nu zie je dat anderen dit op onjuiste informatie beruste voorbeeld gebruiken om het vuurtje op te te stoken.
Nogmaals die tocht in Thailand is geheel mijn eigen initiatief. Als je goed mijn berichten heb gevolgd, dan weet je dat ik een Thailand-liefhebber ben. Ik ben banaderd door een reisorganisatie om tickets, transfers en een eerste hotel bij aankomst te verzorgen, Maar als ik dat ergens anders had gedaan, dan had daar ook een prijskaartje aangehangen. Een van de deelneemsters heeft overingens offertes voor drie alternatieven elders aangevraagd. Die bleken duurder. Die tickets via dat reisbureau waren geen must: een deelnemer regelt een ticket via zijn werk.
Overigens gaat die tocht door. We gaan met 12 mensen en we hebben er zin in.
Kijk, als mensen vinden dat ik mijn werken niet mag noemen op het forum, of dat ik dat te vaak doe, mogen ze dat uiten. Mij is ook wel eens verweten dat ik aandelen heb bij de Fietsvakantiewinkel.
Maar houd je wel bij de feiten.
Voor de rest vermeld ik mijn werken openlijk, terwijl er zoveel ogenschijnlijk onzichtbare reclame-valkuilen op het forum zijn.