Nou, dat is snel en helemaal correct! Ik heb zojuist met de molen van Wolfshuis gedraaid, die achter mij op de raadselfoto stond en dan verder fietsen waarbij het ook nog ging regenen. Datum 1 april 2017. De volgende is voor jou.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nou, dat is snel en helemaal correct! Ik heb zojuist met de molen van Wolfshuis gedraaid, die achter mij op de raadselfoto stond en dan verder fietsen waarbij het ook nog ging regenen. Datum 1 april 2017. De volgende is voor jou.
Aix-en-Provence met het beeld Fontaine du Roi René?Leon schreef: ↑ma 09 mar, 2020 10:25Ja ik zag dat direct. Ik heb alleen de straatnaam even moeten opzoeken.
De volgende oude foto is een voorbeeld van hoe binnensteden mooi autovrij gemaakt kunnen worden. Hier de situatie dat de auto's tussen de bomen nog de totale baas zijn. Aan jullie om een link naar een recente aanblik te vinden.
Grotere versie: http://www.leonpoels.nl/fietsen/stad-g.jpg
Dank je, maar even geduld, ben nu verder bezig met het Oostenrijkse klokkentorentje. Het hout voor de schaliën (houten dakpannetjes) aan het kloven. Nóóit zagen, anders gaan ze verrotten.
Ja, uiteraard een jeugdherberg in Engeland. Maar om die allemaal af te gaan lopen... Misschien wil iemand anders dat doen.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 10 mar, 2020 19:06Duurt zo lang, nog niet gevonden? Duidelijk is er links verkeer te zien en jullie weten waar ik gewoonlijk overnacht....
Hallo Avic, je hebt het goed. Tenison Road in Cambridge, vlakbij het station. Ik heb hier per fiets overnacht in 1972, 1984 en 2011.