Ik gok op de VS met hun chainsaw-ende Indigenas.Michael W schreef:Zweden denk ik
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Denemarken, eiland Fyn....Martin E. van Doornik schreef:Tip: een land iets boven Duitsland en op een groot eiland gelegen. Het is een bekend museum.Franke schreef:Deze fietsketting, opvallend maar ik heb geen idee.
Maar gezien het patroon van de stoeptegels vast niet in Nederland.
Te gemakkelijk EricEric Schuijt schreef:Dit is een bekende foto, maar mensen die deze fotoniet kennen, raden nooit waar deze gemaakt is. Waar is deze gemaakt.
Er zijn maar liefst 74 Feldbahnmuseen und Feldbahnen mit Fahrbetrieb in Duitslandarnob schreef:Als vervolg op Haike's lokje in Gendt nog een Feldbahn raad-mijn-plaatje:
http://picasaweb.google.com/arno.bekers ... 8867531698
In een havenplaats, die met R begint en de houten fietsketting ligt op een binnenplein van een bekend museum. Bovendien: Niet Sjaelland, maar Sjælland. In het Nederlands schrijft men vaak Zeeland, maar het is in feite Zielland. Sjæl is Deens voor ziel. De æ wordt als ee met klemtoon uitgesproken.Franke schreef:Dan moet het welhaast Sjælland zijn maar waar......?
Ik hou het op Gruben- und Feldbahnmuseum Zeche Theresia ofwel de Muttenthalbahn.arnob schreef:Niet iedereen kan mijn fascinatie voor het spoor delen, ik begrijp het. Het hier bedoelde Feldbahnmuseum ligt langs de Route der Industriekultur. Aanbevelenswaardige tocht overigens.
Dan hou ik het op een museum in RoskildeMartin E. van Doornik schreef:In een havenplaats, die met R begint en de houten fietsketting ligt op een binnenplein van een bekend museum. Bovendien: Niet Sjaelland, maar Sjælland. In het Nederlands schrijft men vaak Zeeland, maar het is in feite Zielland. Sjæl is Deens voor ziel. De æ wordt als ee met klemtoon uitgesproken.Franke schreef:Dan moet het welhaast Sjælland zijn maar waar......?