Om wat beter te kunnen zoeken, heb ik nog wat ingezoomd:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hij staat in de buurt van het drielandenpunt Oostenrijk Tsjechië en Slowakije op het kruispunt ten zuidwesten van „klein Franzl Kreuz”, slechte enkele meters boven het uitzichtpunt „Dreiländerblick”.
Zit er à la raadpraatje een aanwijzing in deze tekst verstopt?Leon schreef: ↑vr 13 dec, 2019 19:55Begrijp ik het goed dat jullie deze foto een mooi beeld vinden om wat langer te laten staan? Deze natte, donkere en koude dagen zwijmel ik graag weg bij de gedachten aan een temperatuur van 28 graden, een lekker zonnetje en een heerlijke bosgeur. Als ik een staatslot had zou ik er zomaar verder bij kunnen fantaseren komende weken.
Sinds ik in Spanje heb gefietst, denk ik bij kruiswoordpuzzels altijd: Luna, Esca, Erro, Robo, Arga, Vena, Seco, Nera, Esla...
Dat is alleen nog maar Spanje, en het "zou best kunnen"; dus we zijn geen stap verder. Laten we dan maar even alle rivieren aflopen...
Ik fietste daar in 2003 ook!Leon schreef: ↑za 14 dec, 2019 14:11Ik zal jullie maar even helpen. De foto maakte ik op de dag, in 2003, dat ik ook de Aigoual even meepikte. De rivieren waar ik aan dacht waren de Tarn en de Gard, maar het zou ook om de Herault kunnen gaan. Zeker weet ik het niet want ik heb net 10 minuten geleden, zelf pas de kaart teruggevonden waar de route op staat. Ik ben benieuwd of jullie de plek eerder vinden dan ik.
De rivier in Italië heeft maar twee letters.
Ik zou het een niet zonder meer met het ander willen verbinden.