Het is wat gelijk in mij opkwam na het lezen van deze bijdrage van Wim: Het is elke keer een gebrek aan begrip voor de tijdsvertraging tussen oorzaak en gevolg. En het is een angst om dingen te doen waar hij niet populair van wordt. Ik heb het een hele tijd geaccepteerd omdat het ook niet makkelijk is het goed te doen, maar langzaamaan zie ik een patroon waar ik niet vrolijk van wordt: wegduiken voor verantwoordelijkheid.
Besmettingsdata zijn inderdaad geen keiharde cijfers. Zeker niet als ze uit verschillende landen komen en waarschijnlijk niet op precies dezelfde manier zijn berekend. Hetzelfde geldt voor het aantal vastgestelde doden waar Leon naar verwijst. We moeten het er helaas mee doen.
De cartoon van Oppenheimer vind ik hilarisch. Ik wilde mijn bijdrage daarmee een beetje luchtig maken, maar humor blijft natuurlijk iets persoonlijks.
Zoals Leon om 12:42 een associatie met Kaag had, had ik op rond die tijd een Merkelmomentje.
Besmettingsdata zijn inderdaad geen keiharde cijfers. Zeker niet als ze uit verschillende landen komen en waarschijnlijk niet op precies dezelfde manier zijn berekend. Hetzelfde geldt voor het aantal vastgestelde doden waar Leon naar verwijst. We moeten het er helaas mee doen.
De cartoon van Oppenheimer vind ik hilarisch. Ik wilde mijn bijdrage daarmee een beetje luchtig maken, maar humor blijft natuurlijk iets persoonlijks.