Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Er zijn diverse manieren. Een eenvoudige (In Windows) is met een rechtermuisklik op het plaatje naar Properties gaan, vervolgens in Details op Remove Properties te klikken, en daar de desbetreffende gegevens verwijderen.Tom vds schreef: ↑za 07 dec, 2019 13:47Nog geen oplossing van het raadsel, maar wel een vraag:
Hoe kun je de gps gegevens van een foto (zoals hierboven, van de Volkswagens) zichtbaar maken?
Ik zie ze namelijk zelf niet en weet dus ook niet hoe ik ze weg kan halen.
En dat zou toch wel handig zijn, niet iedereen hoeft bijvoorbeeld te weten waar mijn fiets woont....
Groet,
Tom.
We hebben dit draadje toch? Ik heb hier laatst van een van mijn oude dia's de lokatie gevraagd. Dat was zo gepiept hier.
Precies Leon,Leon schreef: ↑za 07 dec, 2019 15:11We hebben dit draadje toch? Ik heb hier laatst van een van mijn oude dia's de lokatie gevraagd. Dat was zo gepiept hier.
Het was deze: viewtopic.php?f=23&t=7669&p=348082#p348072
Maar er zijn ook goede redenen om de lokatie niet in je foto te wiilen hebben, lees ik net op nos.nl:
https://nos.nl/artikel/2313659-natuurfo ... stand.html
Ik doet dat al jaren, het niet rondbazuinen van mooie maar kwetsbare lokaties.
Op het rechter informatiepaneel met afdakje zie ik aan de linkerkant cyrillische opschriften. Het kan een deel van Balkan zijn, Bulgarije, Oekraïne of Rusland zijn, onmogelijk te zoeken in een enorm stukje Europa.... Bij de vorige foto zag ik via de muisknop de naam Betuwe staan, blijkt een gemeen dwaalspoor te zijn.
Valt wel mee denk ik. Het is ergens langs de eurovelo 6 in een gebied met de vorm van een hondenkop. Ik ga straks wel zoeken.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 08 dec, 2019 11:03onmogelijk te zoeken in een enorm stukje Europa....
Niet meer nodig:Leon schreef: ↑zo 08 dec, 2019 11:17Valt wel mee denk ik. Het is ergens langs de eurovelo 6 in een gebied met de vorm van een hondenkop. Ik ga straks wel zoeken.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 08 dec, 2019 11:03onmogelijk te zoeken in een enorm stukje Europa....